دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

نمایش دو فیلم خارجی «سکوت مرگ» و « واقع در میان ستارگان» در سینما قلهک

فیلم‌های «سکوت مرگ» و «واقع در میان ستارگان» امروز 18 خرداد در سینما تک قلهک نمایش داده می‌شود.
کد خبر : 22205

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی سینمای پردیس قلهک، فیلم «سکوت مرگ» (Dead Silence) به کارگردانی جیمز ون و فیلم «واقع در میان ستارگان» (Interstellar) به کارگردانی کریستوفر نولان، دوشنبه 18 خرداد ماه در دو سانس 18:30 و 23:30 سینماتک قلهک نمایش داده می‌شود.


فیلم «سکوت مرگ» (Dead Silence) یک فیلم ترسناک به کارگردانی جیمز ون و نویسندگی لی ونل (سازندگان اره) است که در آن زوج جوانی به نام جیمی (کوانتن) و لیزا (والتا) بسته‌ای بی نام و نشان حاوی یک عروسک خیمه شب‌بازی به نام بیلی دریافت می‌کنند. چندی بعد لیزا به طرز مشکوکی به قتل می‌رسد و جیمز برای کشف راز قتل لیزا به شهر زادگاهش می‌رود.


همچنین فیلم «واقع در میان ستارگان» (Interstellar) فیلمی حماسی علمی – تخیلی به کارگردانی کریستوفر نولان است. متیو مک‌کانهی، ان هتوی،جسیکا چستین و مایکل کین در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند. ماجرای این فیلم درباره فضانوردانی است که از طریق کرم‌چاله‌ای سفر می‌کنند تا سیاره‌ای قابل سکنی بیابند.


فیلم‌نامه این فیلم را کریستوفر نولان به همراه برادرش جاناتان نوشته است. کریستوفر به همراه لیندا ابست و اما توماس تهیه‌کنندگی فیلم را برعهده داشتند. فیزیکدان نظری، کیپ تورن یکی از تهیه‌کنندگان اجرایی و مشاور علمی فیلم است.


انتهای پیام/

برچسب ها: کریستوفر نولان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته