دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مالک سیاه جامگان:

برای حفظ دوستی مجبور شدیم با میثاقیان قطع همکاری کنیم/ مرزبان سونامی به راه نمی‌اندازد

محمدرضا عباسی گفت: حدود 30 سال است که با اکبر میثاقیان رفاقت دارم و بخاطر حفظ این دوستی مجبور شدیم قطع همکاری کنیم.
کد خبر : 222015

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، تیم فوتبال سیاه جامگان بعد از سه شکست متوالی در لیگ برتر دست به تغییراتی در کادر فنی تیمش زد و علیرضا مرزبان که سابقه کار در تیم پدیده مشهد را دارد به عنوان سرمربی جدید سیاه جامگان به جای اکبر میثاقیان انتخاب شد تا این شوک شاید در روند نتیجه‌گیری تیم در ادامه فصل موثر باشد.


محمدرضا عباسی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد دلایل برکناری اکبر میثاقیان از مربیگری این تیم گفت: «میثاقیان همیشه برای ما مثل یک اسطوره است. من 30 سال با او رفاقت دارم. یک مواقعی بخاطر حفظ رفاقت‌ها و شخصیت آدم‌ها باید تغییراتی ایجاد کرد و ما احساس کردیم که این تغییرات باید در کادر فنی تیم رخ دهد.»


وی در رابطه با حضور میثاقیان به عنوان مدیرفنی کنار سیاه جامگان افزود: «ما مشتاق هستیم که میثاقیان کنار تیم بماند و در جلسه هیات مدیره پست مدیر فنی برای او تعریف شده است. البته میثاقیان هنوز جواب ما را نداده‌است و امیدواریم بتوانیم از ظرفیت این مربی در پست مدیریت فنی تیم استفاده کنیم.»


مالک سیاه جامگان در مورد گزینه‌های مدنظر باشگاه برای جایگزینی میثاقیان گفت: «چند مربی مدنظر هیات مدیره برای جایگزینی میثاقیان بودند که در انتخاب آنها دو مربی بود که سابقه کار در تیم‌های بزرگ ایران را داشتند و به نوعی مربی رنگی محسوب می‌شوند. مربی رنگی به درد سیاه جامگان نمی‌خورد و به همین دلیل علیرضا مرزبان که یکی از گزینه‌های هیات مدیره بود و سابقه کار در فوتبال مشهد را هم دارد به عنوان سرمربی جدید تیم انتخاب شد.»


عباسی در مورد حضور رضا عنایتی به عنوان دستیار کنار مرزبان افزود: «رضا عنایتی یکی از اسطوره‌های فوتبال مشهد است که همه ما به وجود چنین فوتبالیستی افتخار می‌کنیم. عنایتی رابطه خوبی با تیم ما دارد و گاهی اوقات در تمرینات سیاه جامگان هم حضور پیدا می کند. زمان میثاقیان هم ما خواهان حضور او به عنوان یکی از اعضای کادر فنی روی نیمکت سیاه جامگان بودیم که در حال حاضر فرصت مهیا شود و او هم به جمع ما ملحق شد.»


وی در مورد حضور مرزبان در راس کادر فنی و تغییرات احتمالی در سیاه جامگان گفت: «طبیعی است در هر تیمی سرمربی اختیارات خاص خودش را دارد و می‌خواهد با سلیقه خودش در تیم کار کند. قطعا مرزبان هم تغییراتی در تیم ایجاد خواهد کرد اما این تغییرات مثل سونامی نیست که تعداد زیادی بازیکن از جمع ما جدا شوند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته