دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مهر 1396 - 16:51
با صدور بیاینه‌ای صورت گرفت

تکذیب دیدار عارف با رئیس دولت اصلاحات درباره انتخابات 1400

روابط عمومی دفتر محمدرضا عارف خبر مربوط به دیدار خصوصی رئیس فراکسیون امید با رئیس دولت اصلاحات درباره انتخابات ریاست جمهوری 1400 را تکذیب کرد.
کد خبر : 221892

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری آنا، دفترمحمدرضا عارف با صدور اطلاعیه‌ای خبر دیدار خصوصی رئیس بنیاد امید ایرانیان با رئیس دولت اصلاحات درباره انتخابات ریاست جمهوری 1400 را تکذیب کرد.


در این اطلاعیه آمده است:


در پی انتشار خبری در یکی از روزنامه‌های کشور مبنی بر دیدار خصوصی محمدرضا عارف با رئیس دولت اصلاحات پیرامون حضور در انتخابات ریاست جمهوری 1400 و تماس‌های مکرر اصحاب رسانه با این دفتر پیرامون صحت و سقم این خبر به اطلاع می‌رساند طی هفته‌های اخیر هیچگونه دیدار و ملاقات خصوصی بین عارف و رئیس دولت اصلاحات صورت نگرفته است و در دیدارهای عمومی هم تاکنون هیچگونه صحبتی پیرامون انتخابات آینده از جمله انتخابات 1400 انجام نشده است.


به باور عارف در مقطع فعلی اولویت همه از جمله فعالان سیاسی و رسانه‌ای باید اهتمام به حل مشکلات کشور و مردم و حمایت از دولت برای عملیاتی کردن برنامه‌های خود باشد و طرح مسائلی همچون انتخابات ریاست جمهوری 1400 انحراف از مسائل اصلی کشور است.


ضمن تکذیب این خبر و نقل و قول‌های صورت گرفته در آن، مجدداً از رسانه‌های محترم درخواست می‌شود اخبار مربوط به محمدرضا عارف را صرفاً از طریق دفتر ایشان دنبال کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته