دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مهر 1396 - 15:26
مدیر فنی تیم شهرداری ورامین:

بدهی تیم‌های ورامینی توسط مسئولان شهر پرداخت می‌شود

مدیرفنی شهرداری ورامین گفت: بدهی تیم‌های ورامینی به شهرداری ورامین ربطی نداشت و مسئولان شهر ورامین هم برای حضور این تیم در لیگ والیبال پیش‌قدم شدند تا بدهی‌های سنوات گذشته را پرداخت کنند.
کد خبر : 221715

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، لیگ برتر والیبال امسال در شرایطی آغاز شد که از همان ابتدا هدف سازمان لیگ برگزاری لیگی آبرومندانه‌، بدون طلب و بدهی و برتری قانون بر روابط بود. اما از همان ابتدا مشکلات و بینظمیها برای تیمهای چون گنبد و شهرداری ورامین به وجود آمد. شهرداری ورامین تیمی بود که در دقایق پایانی مجوز حضور در لیگ برتر والیبال را به دست آورد اما به دلیل داشتن شاکی خصوصی و عدم تعیین تکلیف بازیکنان سربازش از همان ابتدا دچار مشکل شده بود.‌


حسینی مدیرفنی شهرداری ورامین در گفتوگو با خبرنگار ورزشی آنا درباره وضعیت تیم شهرداری ورامین گفت: «خدا را شکر بخشی زیادی از مشکلات ما در لیگ برتر حل شد. ما از قبل هم میگفتیم بدهیهای تیمهای ورامینی ربطی به شهرداری ورامین ندارد. این تیم از همان ابتدا اعلام کرده بود که مستقل به لیگ برتر آمده بود و بودجه ما هم از طرف شهرداری است و این تیم برای حضور در لیگ برتر سرمایه گذاری کرده است اما متاسفانه به دلیل اینکه تیم متین و صالحین ورامین از سال های گذشته بدهی داشتند فدراسیون هم اعلام کرده بود که ما باید بدهیهای قبلی را پرداخت کنیم در صورتی که این موضوع به ما ربطی نداشت.»


وی ادامه داد: «به هر روی با رایزنیها و مذاکراتی که انجام دادیم قرار بر این شد که مسئولان شهر ورامین برای پرداخت بدهی های گذشته کمک کنند و همچنین اسپانسر جذب کردیم که البته مدیرعامل تیم شهرداری ورامین هم اعلام کرد درآمد اسپانسر را برای بدهیهای تیمهای قبلی ورامین هزینه خواهد کرد تا کار به خوبی پیش برود و مشکلی برای ورامین در لیگ برتر به وجود نیاید.»


مدیرفنی شهرداری ورامین اعلام کرد: «‌تمام بدهکاران تیم های ورامین چک دارند و خدا را شکر از این بابت مشکلی نداریم چرا که طبق آن چک ها و مسئولان شهر ورامین اعم از فرماندار و شورای شهر هم به ما کمک کردند و فدراسیون هم قبول کرد که بدهی ها کم کم پرداخت شود و شهرداری ورامین هم کارش را ادامه دهد.»


وی در مورد بازیکنان سربازشان که تیم رعد مدعی شده بود باید به آن تیم ملحق شوند، گفت: «کلیه بازیکنان سرباز ما به تیم رعد پیوستند اما ما نامه ای به باشگاه رعد فرستادیم مبنی بر اینکه این بازیکنان از ما پول گرفتند و حالا باید تکلیف قراردادشان مشخص شود البته هنوز جواب نهایی را به ما ندادند و حالا نمی دانیم این پولی که به آنها بابت قرارداد از باشگاه شهرداری ورامین پرداخت کرده ایم بازیکنان یا باشگاه پرداخت می کنند. ما هم بازیکنانی که سرباز بودند جایگزین برای آنها پیدا کردیم و مشکلی از این بابت نداریم.»


حسینی در پایان گفت:« متاسفانه ما در لیگ برتر همیشه مشکلات مالی داشتیم ولی امسال یک از تاثیرگذارترین کارها را انجام دادند و از همان ابتدا جلوی بی نظمی ها و بدهی ها گرفته شد؛ ممکن است البته به برخی تیم ها ضربه وارد شود اما مهم این است که خروجی آن خوب است و ما در سال های بعدی دیگر این مشکلات را دیگر نداریم. تیم در لیگ حضور پیدا می کند و بازیکنان قرارداد می بندند اما همیشه بدهکاری به وجود می آید حالا آنها برای تیم ها شرایط ویژه قائل شدند و مشکلات کمتر می شود.»نآنها


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته