دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1393 - 15:10
امام جمعه جویبار:

در برابر جنگ نرم دشمن، ما نیز باید کار فرهنگی نرم کنیم

امام جمعه شهرستان جویبار گفت: دشمن امروز در فضاهای مجازی اجتماعی خوی شهوت‌پرستی را ترویج می‌کند، لذا امروز وظیفه دانشگاه سنگین است و در بخش فرهنگی باید فضایی داشته باشیم تا پاسخگوی شبهات دینی فعال شود. باید در این راستا مبانی دین ترویج شود.
کد خبر : 2217

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام اسماعیل قلی پور در دیدار رئیس واحد جویبار و اعضای هیئت رئیسه این دانشگاه با تبریک ایام الله دهه فجر، اظهار کرد: حضرت امام (ره) رمز بقای انقلاب را همان رمز پیروزی می‌دانند. در پیروزی انقلاب اسلامی سه عامل خدا، ولایت و رهبری و مردم محوری نقش کلیدی داشتند و ما می بینیم که امروز دشمن تلاش فراوانی می کند تا این سه محور را بی هویت کند. آنها نمی خواهند ما جامعه ای خدامحور داشتن باشیم لذا حکومت دینی و ولایت فقیه را مورد هجمه قرار می دهند.


وی گفت: حضرت امام (ره) رمز بقای انقلاب را همان رمز پیروزی می‌دانند. در پیروزی انقلاب اسلامی سه عامل خدا، ولایت و رهبری و مردم محوری نقش کلیدی داشتند و ما می بینیم که امروز دشمن تلاش فراوانی می کند تا این سه محور را بی هویت کند آنها نمی خواهند ما جامعه ای خدامحور داشته باشیم. لذا حکومت دینی و ولایت فقیه را مورد هجمه قرار می دهند.


قلی پور بر رعایت عفاف و حجاب در جامعه تأکید کرد و گفت: باید در خصوص ارزش های دینی با مسئولیت کار کنیم و در برابر جنگ نرمی که دشمن به راه انداخته است ما نیز کار فرهنگی نرم کنیم و البته در بخش های دیگر مثل آموزش و پژوهش نیز باید کارهای جدی انجام شود و امور فرهنگی باید در اولویت قرار گیرد و مطالبات مقام معظم رهبری مد نظر باشد.


در این دیدار دکتر غلامرضا جانباز قبادی، رئیس واحد جویبار نیز ایام الله دهه فجر را تبریک گفت و با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد جویبار در راستای منویات مقام معظم رهبری همیشه در انجام امور فرهنگی پیشتاز بوده و فعالیت های فرهنگی واحد نشان از اولویت این مهم در صدر برنامه های این دانشگاه است تا بدین طریق این واحد دانشگاهی نیز دین خود را نسبت به انقلاب و شهدای عزیز ادا کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب