دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مهر 1396 - 11:43

بیانیه نماینده زرتشتیان در واکنش به سخنان ترامپ

نماینده ایرانیان زرتشتی در مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه ای به اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا واکنش نشان داد.
کد خبر : 221693

به گزارش حوزه پارلمانی خبرگزاری آنا، اسفندیار اختیاری نماینده ایرانیان زرتشتی در مجلس شورای اسلامی با انتشار بیانیه ای از اظهارات اخیر رئیس جمهور آمریکا انتقاد کرده و بر یکپارچگی ملت ایران از هر دین و آیین و قوم قبیله ای برای دفاع از تمامیت ارضی کشورمان تاکید کرده است.


متن کامل این بیانه یبه شرح زیر است:


ایرانیان برای جاودانگی نام ایران، همیشه یکپارچه هستند.


تاریخ پرافتخار ایران و جانفشانی های دلیرمردان و شیرزنان آن برای حفظ این آب و خاک و نام و افتخاراتش، باطل کننده حرفهای نادرست و پر از اشتباه ریاست جمهوری امریکا است. اگر فقط یک بار این تک بیت شاهنامه فردوسی را خوانده بود، جرات نمی کرد به ایران و تمامیت آن توهین کند:


چو ایران نباشد تن من مباد
بدین بوم و بر زنده یک تن مباد


چرا که ایرانیان با همه بحث و گفتگوهای درونی که دارند اما بر یک موضوع پیوند محکم و دیرینه ای بسته اند و بر سر این پیمان، همه اختلافات و بحث ها را کنار می گذارند و یکپارچه و همازور می شوند و آن نیز نام جاوید وطن، ایران است.


بهتر است یکی از این مشاوران آقای ترامپ به ایشان گوشزد کند که ایرانیان از هر قوم، دین و نژاد که باشند برای جاودانگی نام ایران متحد هستند و هر زمان که لازم باشد، لباس رزم بر تن می کنند و در میدان دفاع از حریم این آب و خاک و افتخارات و نامش از جان خواهند گذشت.


بهتر است ریاست جمهوری امریکا بداند که تا تاریخ تاریخ هست، خلیج همیشه فارس پابرجا خواهد ماند.


اسفندیار اختیاری
نماینده ایرانیان زرتشتی


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته