دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

واکنش عضو کمیته فنی استقلال به حضور طاهری روی نیمکت آبی‌ها

طبق اعلام سخنگوی کمیته فنی استقلال حضور بیژن طاهری در کادر فنی این تیم هنوز قطعی نشده‌است.
کد خبر : 221686

به گزارش خبرنگار ورزشی آنا، بحث انتخاب دستیاران «وینفرد شفر» این روزها تبدیل به یکی از دغدغه‌های اصلی اهالی باشگاه استقلال و هواداران این تیم شد و عده‌ای از پیشکسوتان این تیم هم اعتقاد دارند اگر دستیار ایرانی روی نیمکت این تیم در بازی مقابل فولاد بود می‌توانست در تعویض‌ها کمک زیادی به شفر بکند.


در بدو ورود شفر به ایران اعضای کمیته فنی باشگاه، بیژن طاهری و سیروس دین‌محمدی را به عنوان دستیاران ایرانی او انتخاب کردند اما بعد از چند روز این انتخاب از سوی مدیرعامل باشگاه منتفی اعلام شد تا استقلال در اولین بازی که شفر روی نیمکت این تیم بود بدون دستیار ایرانی به میدان برود.


بیژن طاهری هم در این هفته اعلام کرد که دیگر به هیچ وجه قادر نیست روی نیمکت استقلال به عنوان دستیار بنشیند اما حرف‌های طاهری درست از آب درنیامد و قرار است طی روزهای آینده او به عنوان یکی از دستیاران ایرانی شفر معرفی شود.


محمد نوری سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا، در مورد حضور بیژن طاهری در کادر فنی استقلال گفت: «طاهری یکی از بازیکنان با‌اخلاق استقلال در زمان حضورش در این تیم بود که بعد از پایان فوتبالش هم این اخلاق‌مداری را رعایت کرد و در حال حاضر در کمیته فنی باشگاه فعالیت دارد. حضور طاهری در کادر فنی استقلال هنوز قطعی نشده‌است و هر وقت این موضوع زسمی شد ما این موضوع را اعلام خواهیم کرد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته