دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سام قریبیان:

بشنو و باور نکن!

سام قریبیان خبر توزیع مجموعه «عالیجناب» را با بیان جمله « بشنو و باور نکن» تکذیب کرد.
کد خبر : 221665

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، مجموعه «عالیجناب» به کارگردانی سام قریبیان و تهیه‌کنندگی مشترک مسعود ردایی و علی حضرتی به قلم سام قریبیان نگاشته شده و از ۲۱ شهریور ماه ۱۳۹۵ برای فیلمبرداری مقابل دوربین رفت. این مجموعه به مدت ۴۵ روز در پیش تولید بود و تصویربرداری آن نیز سه ماه به طول انجامید.


از زمانی که تمامی مراحل فنی این مجموعه به پایان رسیده خبری مبنی بر تاریخ انتشار ان در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است، این در حالی است که مراکز خرید کالا با پخش پوسترهای این مجموعه خبر از توزیع آن داده‌اند.


همین موضوع سبب شد تا سام قریبیان در کانال تلگرامی خود با انتشار عکسی خبر پخش این مجموعه را تکذیب کند. وی نوشت: «در سوپرها و بقالی‌ها میگن ٣ آبان عالیجناب در میاد... والله نه من خبر دارم و نه لابراتوار که باید DVD رو مستر کنه! بشنو و باور نکنه»


مجموعه «عالیجناب» به ماجرای دو رقیب انتخاباتی می‌پردازد و در خلاصه داستان آن آمده است: دکتر احمد ملک پس از انجام مناظرات انتخاباتی با رقیب خود مهندس صفاریان و برگزاری انتخابات به عنوان رئیس جمهور منتخب ایران انتخاب می‌شود. تلاش او برای امضای معاهده‌ای مهم موافقان و مخالفان زیادی دارد. ۴۸ ساعت قبل از برگزاری اجلاس، تهدیدات علیه خانواده او، امنیت ملی را به خطر می‌اندازد. دکتر ملک باید بین حفظ امنیت خانواده و امضای معاهده یکی را انتخاب کند.


سعید آقاخانی، امیر آقایی، حسین پاکدل، حسین یاری، احمدرضا اسعدی، پرویز پورحسینی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، لیلا اوتادی، امید روحانی و سام قریبیان از جمله بازیگران این سریال هستند.




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته