دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1394 - 11:13

توافق فدراسیون هندبال با مربی کروات/ اسماعیلاجیچ به زودی به ایران می‌آید

دبیر فدراسیون هندبال گفت: برای سرمربیگری تیم ملی هندبال با مربی کروات به توفق رسیده ایم.
کد خبر : 22161

فرامرز می آبادی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا اظهار داشت: «هفته پیش عرفان اسماعیلاجیچ به تهران آمد و برای سرمربیگری تیم ملی با او به مذاکره پرداختیم. در نهایت با این مربی کروات به توافق رسیدیم ولی به خاطر طولانی بودن روند تنظیم قرارداد، او به کشورش بازگشت.»


وی افزود: «پس از تنظیم قرارداد، آن را برای اسماعیلاجیچ ارسال می کنیم تا وی آن را امضاء کند.»


دبیر فدراسیون هندبال درباره دستیاران عرفان اسماعیلاجیچ در تیم ملی و همچنین زمان آغاز تمرینات تیم ملی گفت: «یک مربی بدنساز همراه با این مربی به ایران می آید. ضمن اینکه تمرینات تیم ملی از اوایل تیرماه آغاز خواهد شد.»


می آبادی در پاسخ به این سوال که آیا وزارت ورزش با حضور اسماعیلاجیچ در تیم ملی هندبال موافقت کرده است؟ عنوان کرد: «در این زمینه صحبت هایی را با مسئولان وزارت ورزش انجام داده ایم. آنها هنوز نظر خود را به ما اعلام نکرده اند اما تصور نمی کنم مشکلی در این زمینه وجود داشت باشد.»


وی مبلغ قرارداد این مربی کروات را محرمانه توصیف کرد و گفت: «من نمی توانم مبلغ قرارداد وی را عنوان کنم چرا که این کار حرفه ای نیست. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که عرفان اسماعیلاجیچ یک مربی بسیار خوب و بادانش است.»


می آبادی با اشاره به بازگشت ایمان جمالی به تیم ملی هندبال گفت: «ایمان جمالی به زودی به ایران برمی گردد. متاسفانه شایعات زیادی درباره تغییر ملیت او منتشر شد اما جمالی یک ایرانی متعصب است. تنها کاری که او انجام داده گرفتن پاسپورت مجارستانی است که البته هیچ ایرادی هم ندارد، اما آنچه مسلم است او برای همراهی تیم ملی مشتاق است.»


دبیر فدراسیون هندبال درباره میزان بودجه پرداختی وزارت ورزش به این فدراسیون خاطرنشان کرد: «من در جایگاهی نیستم که بودجه پرداختی وزارت ورزش به فدراسیون هندبال را عنوان کنم اما این مبلغ کفاف هزینه های این فدراسیون را نمی دهد، بنابراین ما باید به دنبال جذب اسپانسر باشیم.»


وی برگزاری لیگ در 2 گروه را به سود هندبال کشور دانست و افزود: «دو گروه شدن لیگ باعث افزایش کیفی مسابقات لیگ می شود. در این شرایط حتی تیم های چهارم هر دو گروه هم شانس قهرمانی خواهند داشت زیرا قصد داریم مراحل پایانی لیگ را به صورت پلی آف برگزار کنیم. ضمن اینکه هر تیم می تواند حداکثر 4 بازیکن ملی پوش به خدمت بگیرد. به طور حتم این تصمیمات می تواند باعث رشد هندبال ایران شود.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته