دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
ماسیمیلیانو آلگری:

بازیکنان یوونتوس راه قهرمانی را گم کرده‌اند

سرمربی تیم یوونتوس گفت: ظاهرا بازیکنان یوونتوس فراموش کرده‌اند که برای قهرمان شدن باید سخت جنگید.
کد خبر : 221580

به‌ گزارش ‌گروه ورزشی خبرگزاری آنا به نقل از مدیاست، یوونتوس بعد از مدت‌ها طعم شکست را چشید. یووه از سال 2015 تا امروز در خانه تن به شکست نداده بود. این تیم در هفته هشتم رقابت‌های سری A از لاتزیو پذیرایی کرد و با وجود این که با یک گل از حریفش پیش بود اما در نهایت دو گل دریافت کرد تا بازنده این دیدار حساس شود. نداشتن تمرکز را دلیل اصلی شکست تیمش در این دیدار دانست.


ماسیمیلیانو آلگری سرمربی یوونتوس در نشست خبری بعد از بازی، گفت‌: «این شکست بسیار ناراحت کننده است. نباید به این راحتی امتیاز از دست دهیم. در دیدار برابر تورینو، ساسولو و آتالانتا به بازیکنان هشدار دادم که تمرکز خوبی ندارند. متاسفانه همین موضوع کار دست ما داد و بدجوری تاوان پس دادیم. سه امتیاز حساس دیگر را از دست دادیم.»


او ادامه داد: «در دو دیدار اخیر پنج امتیاز از دست داده‌ایم. ظاهرا بازیکنان فراموش کرده‌اند که برای قهرمان شدن باید سخت جنگید. آنها راه قهرمانی را گم کرده‌اند. نتوانستیم عملکرد خوبی از خود نشان دهیم. باید هر چه‌ سریع‌تر این دیدار را فراموش کنیم. بازی مهمی در لیگ قهرمانان پیش رو داریم. اگر می‌خواهیم به دور بعد راه پیدا کنیم باید اسپورتینگ را از پیش رو بردایم.»


با این شکست یوونتوس اختلاف این تیم با ناپولی صدرنشین به پنج امتیاز افزایش پیدا کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته