تاثیرگذاری رفتار همکاران دانشگاهی در جلب رضایت دانشجویان
به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مهدی بصیرت خدمت به دانشجویان و احترام به آنان را از وظایف دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی خرمشهر خلیج فارس معرفی کرد و گفت: «تکریم دانشجو نباید به صورت ساختگی، ظاهری و مقطعی باشد بلکه تلاش شود تا در همه جای دانشگاه نهادینه شود. یکی از آفتها در تکریم این است که به صورت مقطعی شعارها و رفتارهایی دور از باور و اعتقاد مطرح میشود که با گذشت مقطع خاص دوباره به بوته فراموشی سپرده میشود و اگر این تکریم نهادینه شود به صورت مستمر و دائمی خواهد بود.»
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین المللی خرمشهر - خلیج فارس با توجه به اینکه تکریم دانشجویان و خدمتگزاری به آنان در راس امور دانشگاه و از سیاستهای اصلی و اساسی است که باید مدنظر همه کارکنان و شاغلان دانشگاه در همه سطوح باشد، افزود: «یکی از اصول مردمداری که ائمه اطهار (ع) تأکید خاصی بر آن داشتند اخلاق حسنه است. خداوند نیز اخلاق نیکوی رسولش را باعث استحکام حکومت و جذب مردم دانسته است.»
وی ادامه داد: «یکی از رویکردهای نوین، مدیریت تکریم ارباب رجوع است که در این راستا موضوع سرعت در انجام کار ارباب رجوع، صحت و دقت در انجام خدمترسانی بسیار مهم است.»
بصیرت گفت: «همه کارکنان و استادان دانشگاه نیز نه فقط باید از سعه صدر، بردباری، عطوفت و مهربانی برخوردار باشند تا بتوانند با دانشجویان و ارباب رجوع برخورد توأم با احترام و عطوفت و درخور شأن و مقام آنان کنند، بلکه همواره باید به توقعات قانونی و شرعیشان، نیز توجه کنند.»
انتهای پیام/