دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مهر 1396 - 08:36

سلطانی‌فر: سخنان ترامپ وحدت مردم ایران را بیشتر کرد

وزیر ورزش و جوانان گفت: اظهارات رئیس جمهوری آمریکا باعث وحدت و هماهنگی بیشتر مردم ما شد.
کد خبر : 221566

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان در جلسه شورای معاونین که شب گذشته برگزار شد گفت: «پاسخ صریح و بهنگام روحانی ریاست جمهور به اظهارات سخیف و نسنجیده ترامپ، محکم، قاطع و از موضع اقتدار نظام و یادآوری حقوق پایمال شده و مظالم دولتمردان آمریکا به مردم و کشور ایران در چهل سال گذشته بود.»
وی افزود: «سخنان ترامپ، وحدت و هماهنگی مردم ما به ویژه همه جناح ها و گرایشات سیاسی در جهت حفظ منافع ملی و حاکمیت را بیشتر کرد. اظهارات ترامپ، سران دنیا به جز رژیم صهیونیستی را در کنار ایران قرار داد و در صحنه بین الملل تمام کشورها از مواضع جمهوری اسلامی حمایت کردند و صف آرایی بین المللی به نفع ایران است. پیوند مستحکم سپاه و مردم بدنبال تهدیدات ناشیانه رییس جمهور آمریکا بیش‌تر نمایان شد. سپاه آبرو و اقتدار کشور و حافظ مردم و نظام است.»
سلطانی فر همچنین با اشاره به انتخاب آقازاده و مناف هاشمی به عنوان استانداران کشورمان، عنوان کرد:« از انتخاب آقایان مناف هاشمی و آقازاده به عنوان استانداران گلستان و مرکزی از جمع مدیران وزارت ورزش و جوانان خوشحالیم و این موضوع بر خلاف گذشته های خیلی دور نمایانگر تجربه و توانمندی تیم مدیریتی وزارتخانه و اعتماد نظام و دولت تدبیر و امید به آنهاست.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته