دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1396 - 16:51
از سوی اعضای هیات رئیسه صورت گرفت

عیادت لاریجانی از نخستین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) آمل از اسدالله سیاح نخستین رئیس این دانشگاه عیادت کرد.
کد خبر : 221479

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر فاضل لاریجانی عصر امروز با حضور در بیمارستان امام رضا (ع) آمل از اسدالله سیاح عیادت کرد و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پزشکی وی قرار گرفت.


لاریجانی که از سوی معاونان و مدیران این واحد دانشگاهی همراهی می‌شد با آرزوی سلامتی و بهبود کامل برای مهندس سیاح، شفای عاجل وی را از خداوند متعال خواستار شد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت الله آملی در گفت‌وگو با یکی از فرزندان مهندس سیاح ابراز امیدواری کرد که پدرشان با به دست آوردن بهبودی کامل به آغوش گرم خانواده برگردد.



مهندس اسدالله سیاح مسئول راه اندازی دانشگاه آیت الله آملی از سال ۷۳ الی ۷۸ و نخستین رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد آیت‌الله آملی در بدو راه اندازی، پیگیری و تحویل زمین دانشگاه، صدور سند زمین به نام دانشگاه، بازگشایی جاده ورودی زمین دانشگاه، پاک‌تراشی و نقشه‌برداری زمین، مجوز و نصب آب و برق، ساخت ساختمان اداری سابق و کارگاه‌های شهید فلاح و سیفی، صدور مجوز 3 رشته و جذب دانشجو، راه‌اندازی سیستم اداری و آموزشی دانشگاه از عملکردهای وی محسوب می‌شود که زیر نظر هیات موسس دانشگاه پایه ریزی شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته