دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1396 - 21:17
پربازدیدترین اخبار سیاسی خبرگزاری آنا؛

از پاسخ‌های سیاسیون به ترامپ تا حمایت همه جانبه از «سپاه پاسداران»

پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
کد خبر : 221459

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، اظهارات ترامپ طنزی تاریخی و سیاسی است، آمریکا هشدارهای سردار جعفری را جدی بگیرد، اروپا مراقب وجهه بین‌المللی خود باشد، پیش‌بینی ادامه رویکرد کج‌دار و مریز ترامپ و ... از پربازدیدترین اخبار سیاسی امروز (شنبه) است که در صفحه سیاسی منتشر شد.


هاشمی شاهرودی: اظهارات ترامپ طنزی تاریخی و سیاسی است


رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در واکنش به اظهارات ترامپ درباره "خلیج فارس" گفت: طنز تاریخی و سیاسی است که رئیس جمهور یک کشور مدعی جهانداری، با نگاه بازاریابی و ترغیب برخی کشورهای عربی برای کمک‌های مالی و پولی، یک حقیقت تاریخی را مخدوش کند.



الیاس حضرتی: آمریکا هشدارهای سردار جعفری را جدی بگیرد


عضو هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برجام به عنوان یک سند رسمی جهانی در روز روشن و آشکارا از سوی آمریکایی‌ رد و نقض می‌شود، افزود: نقض و رد برجام به‌خودی خود یک سند رسوایی برای آمریکا است.


لاریجانی: اقدامات یکجانبه آمریکا علیه برجام، کشورهای مختلف را عصبانی کرده‌است


رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به گفت‌وگوهای صورت گرفته در سفر به روسیه در مورد اقدامات دردسرساز آمریکا گفت: اقدامات یک جانبه‌ آمریکا همه را عصبانی کرده‌است، زیرا این رفتارها پشت پا زدن به همه اقداماتی است که این کشورها به نحوی در آن نقش داشته‌اند.



خجسته: ایران باید هر گونه بدعهدی آمریکا در برجام را در نطفه خفه کند


عضو هیات رئیسه کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس گفت: ایران باید هر گونه بدعهدی آمریکا نسبت به برجام را در نطفه خفه کرده و نسبت به این کشور واکنش تندی از خود نشان دهد.


احمدی: بکار نبردن نام خلیج فارس استیصال ترامپ را نشان داد


دبیر کل حزب همبستگی با بیان اینکه برجام سندی نیست که آمریکا بتواند آن را نقض کند، گفت: ترامپ به گونه‌ای سخن گفت که انگار مقابل آیینه ایستاده و هرآنچه لایق خودش است را نثار سپاه و ایران کرد.



ذوالنوری مطرح کرد: پیش‌بینی ادامه رویکرد کج‌دار و مریز ترامپ


عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: کنگره برجام را تایید یا رد نخواهد کرد لذا رئیس‌جمهور آمریکا چون گذشته رویکرد خود را ادامه می‌دهد.


بروجردی: حواله دادن برجام به کنگره فرار رو به جلوی ترامپ است


رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی نقض برجام از سوی آمریکا را نشان دهنده غیرقابل اعتماد بودن این دولت خواند و گفت: حواله دادن برجام به کنگره، فرار رو به جلوی ترامپ است.






انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته