دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1393 - 15:56
مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت کشور:

ثبت‌نام‌های نوروزی عتبات آغاز شد

مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت کشور، اعلام کرد: متقاضیان اعزام به عتبات عالیات در ایام تعطیلات نوروز، می‌توانند از روز شنبه ۱۸ بهمن ماه از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۶ روز ۲۵ بهمن ماه با مراجعه به سایت پیش ثبت نام عتبات نام‌نویسی کنند.
کد خبر : 2214

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، محسن نظافتی گفت: متقاضیان اعزام به عتیات عالیات در ایام تعطیلات نوروز، می‌توانند از روز شنبه 18 بهمن ماه از ساعت 9 صبح تا ساعت 16 روز 25 بهمن ماه با مراجعه به سایت پیش ثبت نام به نشانیwww.atabat.haj.irنام نویسی کنند.


وی یادآور شد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده 30 بهمن ماه قرعه‌کشی متقاضیان به عتبات در دوره جدید انجام می‌شود که این عزیزان می‌توانند از 2 اسفند ماه نتایج قرعه‌کشی را در سامانه پیش ثبت نام عتبات سازمان حج به نشانیwww.atabat.haj.ir مشاهده و جهت قطعی‌کردن ثبت‌نام خود اقدام کنند.


نظافتی افزود: اعزام‌های دوره جدید و نوروزی عتبات عالیات از 21 اسفند ماه امسال آغاز و تا 25 خرداد ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.


وی ادامه داد: در نوروز امسال برای سفرهای هوایی بسته‌های 3، 4 و 7 روزه و برای سفرهای زمینی بسته 6 روزه پیش بینی شده است، اما بسته 10 روز به دلیل ظرفیت محدود اسکان و تقاضای بالا از 25 اسفند ماه تا پایان تعطیلات نوروزی متوقف و مجدداً پس از این ایام راه‌اندازی خواهد شد.


انتهای پیام/

برچسب ها: تعطیلات نوروزی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته