دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
عضو کمیته فنی استقلال :

«شفر» تیم مریضی را تحویل گرفت/ قول می‌دهم استقلال دربی را نبازد

سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: شفر تیم مریضی را تحویل گرفته و نیاز به زمان دارد تا بتواند با بازیکنان هماهنگ شود.
کد خبر : 221360

محمدنوری عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار ورزشی آنا،در مورد توقف استقلال مقابل فولاد در اولین هفته حضور «شفر» روی نیمکت این تیم گفت: «شفر تازه یک هفته است که به عنوان سرمربی تیم انتخاب شده‌است و طی این مدت نمی‌توانست در استقلال معجزه کند.بازیکنان دو سال زیرنظر یک سرمربی دیگر کار کرده‌اند و زمان می‌برد تا با تفکرات مربی جدید آشنا شوند.»


وی افزود: «استقلال در زمان منصوریان دو مشکل اساسی داشت که این مشکلات هم در بازی روز گذشته مشهود بود. مشکل اول، بدن بازیکنان تیم است که کاملا در افت قرار دارد و مشکل دیگر نداشتن برنامه و تاکتیک برای گل زدن است که در زمان منصوریان هیچ برنامه‌ای در این مورد وجود نداشت.در بازی مقابل فولاد به نظر من بازیکنان به نسبت بازی‌های گذشته خیلی بهتر بازی کردند و حداقل موفق شدند چند پاس درست به همدیگر بدهند. شفر یک تیم مریض را تحویل گرفته و بازیکنانی که در تیم حضور دارند انتخاب خود شفر نیستند و نیاز به زمان دارد تا بتواند با آنها هماهنگ شود.»


عضو کمیته فنی استقلال در خصوص شعار هواداران این تیم علیه مدیرعامل باشگاه بیان کرد: «هواداران باید صبر بیشتری به خرج دهند. به نظر من کسی که موفقیت استقلال را می‌خواهد علیه تیم شعار نمی‌دهد و یک عده تماشاگرنما این شعارها را در ورزشگاه سر می‌دهند.»


نوری در خصوص انتخاب دستیاران «شفر» در آینده نزدیک افزود: «دستیاران شفر به زودی انتخاب می‌شوند و ما تاکنون زمان مناسب برای انتخاب گزینه‌ها را نداشتیم. قرار است طی روزهای آینده گزینه‌های مدنظر از سوی کمیته فنی به سرمربی تیم معرفی شوند و شفر هم بعد از مطالعه رزومه مربیان، دستیارانش را انتخاب کند.»


وی ادامه داد: «باشگاه استقلال پیشکسوتان و بزرگان زیادی دارد که شایسته نشستن روی نیمکت استقلال هستند. قطعا کمیته فنی برای انتخاب دستیاران شفر اولویت را به پیشکسوتان این باشگاه می‌دهد و بعدا به گزینه‌های دیگر فکر می کند.»


وی در رابطه با نگرانی هواداران استقلال از بازی بعدی این تیم در لیگ مقابل پرسپولیس گفت: «من به هواداران استقلال قول می‌دهم که استقلال نمایش خوبی در دربی داشته باشد و بازنده زمین را ترک نکند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته