دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مهر 1396 - 12:24

برگزاری آزمون سراسری نظام مهندسی در دانشگاه آزاد اسلامی انزلی

آزمون سراسری نظام مهندسی در دو نوبت صبح و عصر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی برگزار شد.
کد خبر : 221281

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، آزمون نظام مهندسی در دو گروه شامل آزمون ورود به حرفه مهندسان و آزمون حرفه‌ای کاردان‌های فنی ساختمان در دو نوبت صبح و عصر روز پنج شنبه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی برگزار شد. این آزمون همزمان در سه حوزه دانشگاه گیلان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود و دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندر انزلی (حوزه غرب گیلان) برگزار شد.


آزمون سراسری نظام مهندسی همزمان در ۳۱ مرکز استان و ۳۴ شهرستان تابعه برگزار شد و تعداد ۱۴۵ هزار و ۳۲۸ نفر در سراسر کشور برای ورود به حرفه مهندسی با یکدیگر به رقابت پرداختند.


در حوزه غرب گیلان(دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی)۵۷۵ فارغ التحصیل رشته های مرتبط با آزمون؛ به رقابت با یکدیگر پرداختند که از این تعداد ۱۱۳ تن؛زن و مابقی مرد هستند. آزمون نوبت صبح روز پنج شنبه در گروه آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته‌های شهرسازی، ترافیک، معماری (نظارت)، عمران(نظارت) و نقشه برداری و برای داوطلبان آزمون حرفه‌ای کاردان‌های فنی ساختمان در رشته های کاردان شهرسازی،کاردان معماری، کاردان عمران،کاردان تاسیسات مکانیکی، کاردان تاسیسات برقی و کاردان نقشه برداری برگزار شد.


در نوبت عصر، داوطلبان آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته‌های تاسیسات مکانیکی(نظارت)، تاسیسات برقی(نظارت)، معماری(اجرا) و عمران(اجرا) با یکدیگر به رقابت پرداختند.


آزمون سراسری نظام مهندسی برای سه دسته از داوطلبان شامل داوطلبان ورود به حرفه مهندسان، داوطلبان آزمون حرفه‌ای کاردان‌های فنی ساختمان و داوطلبان آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی برگزار می شود که متقاضیان ورود به حرفه مهندسان و آزمون تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماران تجربی در رشته های مرتبط در دو نوبت صبح و عصر روز جمعه ۲۱ مهر با یکدیگر به رقابت پرداختند.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرانزلی با حدود ۴ هزار دانشجو و ۹۱ عضو هیات علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته