دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حمید درخشان:

شاید علی کریمی را بخشیدم/ امیدوارم از بلاتکلیفی خارج شویم

سرمربی نفت تهران گفت: با وجود اینکه علی کریمی دلم را شکسته‌است ولی احتمال دارد که او را ببخشم و از او شکایت نکنم.
کد خبر : 221276

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، نفتی‌های تهران برابر همنام آبادانی بازنده شدند تا هم سقوطی چند پله‌ای را تجربه کنند و در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار بگیرند و هم اینکه حمید درخشان در اولین بازی خود در دومین تجربه سرمربیگری‌اش در تیم نفت بازنده شود. این باخت در شرایطی به دست آمد که فعالیت باشگاه نفت طلاییه یک ماه دیگر تمدید شده و این موضوع بیانگر آن است که همچنان اعضای تیم نفت وضعیت مشخصی ندارند.


درخشان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی آنا در خصوص این بازی و مسائل پیرامون باشگاه نفت طلائیه صحبت کرد که در زیر می‌خوانید:


*دومین تجربه‌ مربیگری‌تان در نفت را بازهم با باخت شروع کردید.


-متاسفانه ما در روزی که می‌توانستیم برنده از زمین خارج شویم 3 امتیاز را از دست دادیم. کسانی که بازی این هفته ما را دیدند با من هم نظر هستند که فرصت‌های مناسبی توسط بازیکنان تیم ما هدر رفت. اگر بچه‌ها فرصت‌سوزی نمی‌کردند ما در این بازی خارج از خانه برنده می‌شدیم. در بدبینانه‌ترین شرایط هم به تساوی می‌رسیدیم ولی خودمان موقعیت‌هایی که داشتیم را از دست دادیم تا روی تجربه بازیکنان خارجی صنعت‌نفت آبادان بازنده باشیم و دست خالی به تهران برگردیم.


*این فرصت سوزی تا کی قرار است ادامه داشته باشد؟


-این وضعیت پایدار نمی‌ماند. بازیکنان ما با وجود اینکه حاکمیت باشگاه مشخص نشده‌ و به ثبات نرسیده‌است ولی همه سعی خود را درون زمین انجام می‌دهند. این در شرایطی است که آنها در فاصله 3 روز مانده به لیگ برتر دور هم جمع شدند. در بازی‌هایی که انجام می‌دهیم هم تمرکز لازم را ندارند. ما تلاش خواهیم کرد تا فکر بچه‌ها را از مسائل ثبت و واگذاری باشگاه خارج کنیم تا آنها از موقعیت‌هایی که ایجاد می‌کنند نهایت استفاده را ببرند و برنده از زمین بیرون بیایند.


*برای آنکه تیم را به شرایط مساعد برگردانید چقدر روی تجربه بازیکنان باسابقه‌تان حساب کرده‌اید؟


-از همان روز اول هم من خواسته‌ام از قدیمی‌ترها این بوده که تجارب خود را به بازیکنان جوان منتقل کنند. آنها هم داخل و خارج زمین به تیم کمک کرده‌اند. ما باختی نداشته‌ایم که تیم را تحت‌الشعاع خود قرار دهد و ما در مسیر ناکامی قرار دهد. به طور حتم در ادامه راه هم روی کمک‌های همه باتجربه‌ها حساب ویژه‌ای بازکرده‌ام و البته انتظارم از جوانان این است که در بازی‌های بعدی بهتر عمل کنند و امتیازات از دست رفته را جبران کنند.


*این هفته با استقلال خوزستان بازی دارید. تیمی که در شرایط مناسبی به سر نمی‌برد.


-هدف ما این بود که از دیدار با صنعت‌نفت استارت قوی بزنیم و با کسب امتیاز خود را از میانه جدول جدا کنیم ولی با بدشانسی این اتفاق نیفتاد. روز سه‌شنبه برابر استقلال خوزستان به چیزی جز پیروزی فکر نمی‌کنیم و قصد داریم بازگشت خوبی به رقابت‌های لیگ داشته باشیم. همه تلاش تیم نفت کسب 3 امتیاز است و اینکه حریف این هفته ما با چه انگیزه‌هایی به میدان می‌آید برای‌مان مهم نیست. ما باید برنده شویم و بچه‌ها وظیفه دارند با 100 درصد توان‌شان به زمین بروند تا به خواسته‌مان برسیم.


*مشکلات مدیریتی باشگاه نفت همچنان حل نشده‌است. با ادامه‌دار شدن آن احتمالا موفقیت‌تان باز هم به خطر نمی افتد؟


-خواسته من خواسته تمامی اعضای تیم است. آنها هم می‌خواهند ثبات را ببینند ولی بدون تردید همه اتفاقات دراختیار مدیران باشگاه نبوده است. می‌دانم که مدیرعامل و مالک باشگاه همه تلاش‌شان را کرده‌‌اند تا ماجرای واگذاری به سرانجام برسد ولی هنوز این اتفاق نیفتاده است. امیدوارم مدیران فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ فضایی را فراهم کنند که در نهایت نفت که نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیاست از بلاتکلیفی خارج شود و باشگاه به مالک آن واگذار شود.


*اعلام کرده بودید که حرف‌هایی که علی کریمی علیه‌تان زده را پیگیری می‌کنید. این کار را انجام داده‌اید یا نه؟


-خیلی دوست ندارم وارد مسائل حاشیه‌ای شوم ولی بعضا اتفاقاتی می‌افتد که مرا مجبور می‌کند به شیوه دیگری فکر کنم و تصمیمات دیگری به ذهنم خطور کند. من علی کریمی را دوست دارم ولی او حرف‌هایی زد که دلم را سوزاند. با این حال من کریمی را دوست دارم و با وجود اینکه او دلم را شکاند ولی احتمال دارد که او را ببخشم و پیگیر حرف‌هایی که زده نشوم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته