دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی قاین معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی قاین با حضور دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان جنوبی و مسئولان شهرستان برگزار شد.
کد خبر : 221236

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مراسم تکریم دکتر حسین اسفرقی رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی قاین و معرفی دکتر محمود مختاری به عنوان سرپرست جدید این واحد دانشگاهی برگزار شد.


اسفرقی در این مراسم از دوره پنج ساله مدیریت خود و توفیقات و دستاوردهای دانشگاه گزارش داد.


حجت الاسلام علی رحمانی امام جمعه قاین نیز گفت: «حسن اعتماد به دکتر مختاری را تبریک می‌گویم و دعای خیر را بدرقه راه دکتر اسفرقی می‌کنم. چراکه قدردانی و تکریم خادمان گذشته و کمک به توفیق مسئولان جدید در حقیقت ترویج معارف دینی ماست.»


دکتر بهمن کهن ترابی فرماندار قاین هم سیر صعودی آموزش عالی در شهرستان قاینات را به فال نیک گرفت و اظهار کرد: «باید از همه عزیزانی که در این زمینه نقش آفرین بوده اند، قدردانی کنیم.


دکتر علیرضا حسنی دبیر هیأت امنا و رئیس دانشگاه آزاد سلامی استان خراسان جنوبی نیز با قدردانی از تلاش‌های ارزشمند حسین اسفرقی در دوره تصدی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی قاین و تبریک انتصاب محمود مختاری گفت: «مختاری متعهد شد که با همت و جدیت رهنمودهای مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و دانش‌بنیان و نیز توجه ویژه به حفظ مبانی اعتقادی و ترویج و تعمیق حجاب و عفاف را به طور ویژه در دستور کار بگذارد.»


مختاری سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد قاین هم با قدردانی از تلاش‌ها و خدمات رؤسای قبلی دانشگاه و همه کسانی که در مسیر تعالی و پیشرفت دانشگاه اقدام کرده اند، برنامه‌ها و اولویت‌های خود را برشمرد.


در ادامه این مراسم حکم انتصاب دکتر محمود مختاری و لوح سپاس دکتر فرهاد رهبر و لوح رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان از دکتر اسفرقی به آنان اهدا شد. در این مراسم لوح تقدیر فرماندار قاینات به رئیس سابق دانشگاه آزاد اسلامی قاین اهدا شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته