دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فیلم جدید غریب‌پور مقابل دوربین رفت

فیلم سینمایی «اردک‌لی» به کارگردانی بهروز غریب‌پور و تهیه‌کنندگی علی حضرتی، امروز؛ 22 مهر ماه در شهرک سینمایی غزالی مقابل دوربین رفت و فیلمبرداری آن آغاز شد.
کد خبر : 221194

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، بهروز غریب‌پور از کلید خوردن جدیدترین ساخته خود با عنوان «اردک‌لی» خبر داد و گفت: کاراکتر اصلی فیلم، کودک مراغه‌ای با زبان شیرین آذری است که از میان صد بازیگر آذری زبان انتخاب شده است.


وی افزود: این فیلم بیش از 300 بازیگر دارد و طبق تصمیم اولیه‌ای که گرفته بودیم و همانطور که از پیش اعلام کرده بودم،‌ همه بازیگران از چهره‌های تازه‌کار و ناشناخته و به نوعی نابازیگر هستند و بسیاری از آن‌ها را از کودکان و نوجوانان بهزیستی و مدارس انتخاب شده‌اند. تنها بازیگران شناخته شده این فیلم هنگامه قاضیانی و شاهرخ فروتنیان هستند.


غریب‌پور با اشاره به موضوع فیلم و اینکه مبنای واقعی دارد، عنوان کرد: «اردک لی» نام یک دانش‌آموزی است که به دلیل مهاجرت پدر و مادر خود از شهرستان به تهران در دوره محمدرضا شاه گرفتار یک نام غیرمتعارف می‌شود.


فیلم سینمایی «اردک لی» با طراحی گریم‌های متفاوتی توسط محسن ملکی و آهنگسازی امیر بهزاد و عاشیق سلجوق شهبازی برای حضور در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر آماده خواهد شد.


عوامل فیلم سینمایی «اردک لی» عبارتند از تهیه کننده: علی حضرتی، نویسنده و کارگردان: بهروز غریب‌پور، مدیر فیلمبرداری: کیوان معتمدی، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: بیژن سلیم‌خانی، تدوین: عماد خدابخش، طراح گریم: محسن ملکی، طراح صحنه و لباس: بهروز غریب‌پور، گروه تولید: نیما شهریاری، مجری طرح: میثم کائد، صدابردار: مرتضی اصلان زاده، عکاس: احسان نقابت، مشاور رسانه‌ای: زینب لک.


انتهای پیام/

برچسب ها: بهروز غریب پور
ارسال نظر
هلدینگ شایسته