دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 خرداد 1394 - 18:51

اردوغان تحت تدابیر شدید امنیتی در انتخابات شرکت کرد + تصویر

رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه رای خود را تحت تدابیر شدید امنیتی به صندوق انداخت.
کد خبر : 22115

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا به نقل از رسانه‌های ترک، رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه تحت تدابیر شدید امنیتی، به همراه خانواده خود برای شرکت در انتخابات 25مین دوره نمایندگی پارلمان ترکیه در مدرسه "صافحت چبی" در منطقه "کوچوک چاملی جا" از استانبول حضور پیدا کرد.


نیروهای امنیتی ترکیه که از ساعت ها قبل اطراف این حوزه انتخاباتی را زیر نظر داشته اند، با حساسیت بسیار ویژه ای در تلاش برای جلوگیری از حوادث احتمالی هستند.


رجب طیب اردوغان، به همراه امینه اردوغان همسر خود و سمیه اردوغان دخترش، در مدرسه صافحت چبی استانبول رای خود را به صندوق های رای انداخته و در اظهاراتی عنوان کرد: امیدوارم برای کشورمان خیر به همراه داشته باشد.


اردوغان که برای اولین بار در سمت ریاست جمهوری در انتخابات شرکت کرده بود در اظهاراتی عنوان کرد: اول از همه امیدوارم این انتخابات مایه خیر و برکت ملت و کشور ترکیه باشد. ثبات و استقرار برای کشور ما فایده زیادی به همراه خواهد داشت. ترکیه در روندی قرار گرفته است که به آن عادت نداشت. اطلاعات به دست آمده خبر از مشارکت بسیار بالای مردم دارد. من از ملت ترکیه تشکر می کنم. بدون هیچ مشکلی این انتخابات را به اتمام رساندن برای دموکراسی حائز اهمیت فراوانی است.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته