دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مهر 1396 - 15:51
پدر کودک گمشده از بی‌قراری‌‌های مادر پارسا به آنا می‌گوید:

التماس دعا به دانش‌آموزان برای بازگشت کودک 8 ساله

سفر تابستانی خانواده «پارسا قندی» امسال ناتمام ماند، این خانواده هنگام بازگشت از سفر شمال برای استراحت و ناهار در محوطه تفریحی به استراحت می‌پردازند اما در یک چشم برهم زدن پارسا مفقود می‌شود و تاکنون هیچ خبری از او نمی‌شود.
کد خبر : 221030

گروه اجتماعی خبرگزاری آنا - سارا امیری، بیش از چهار ماه است که از مفقود شدن «پارسا قندی» کودک هشت ساله‌ در منطقه‌ «نقشه شاه» می‌گذرد، اما تاکنون ماموران نیروی انتظامی نتوانسته‌اند ردپایی از سارقان احتمالی و یا اثری از جسد وی پیدا کنند.


محسن قندی، پدر پارسا در گفت‌و‌گو با خبرنگار آنا می‌گوید: مادر پارسا دیگر تحمل دوری از فرزندمان را ندارد و مانند بیماران روانی شده، طوری که گاه تصور می‌کند پارسا برای خرید خانه به بیرون رفته و هر لحظه منتظر اوست. حال مادرش با آغاز سال تحصیلی وخیم‌تر نیز شده است طوری که او هر روز صبح با در دست داشتن قرآن و تسبیح به استقبال دانش آموزان می‌رود و به آنها خوراکی می‌دهد و می‌خواهد که با دل‌های پاکشان برای بازگشت پارسا دعا کنند و دوباره بعد از ظهر‌ها هنگام تعطیلی مدارس، پیش دانش آموزان می‌رود.


وی می‌افزاید: تاکنون هیچ ردپایی از سارقان احتمالی و یا اثری از فرزندم در رودخانه و محوطه اطراف آن پیدا نشده است، برای همین نمی‌توانیم گمشدنش را باور کنیم.


قندی با توجه به حمایت‌های مردم پس از انتشار تصاویر پارسا در فضای مجازی، می‌گوید: پس از انتشار تصاویر پارسا من به همراه 40 تن از اهالی منطقه «نقشه شاه» تمام طول رودخانه را شنا کردیم تا شاید بتوانیم اثر یا ردپایی از پسرم پیدا کنیم، اما تاکنون بیش از چند دمپایی، لباس، کلاه و ... پیدا کرده‌ایم که هیچ یک متعلق به پسر من نبوده است.


وی می‌افزاید: ماموران نیروی انتظانی پیش‌بینی کرده‌اند که پارسا به داخل آب افتاده اما با توجه به اینکه پارسا آن روز دمپایی پلاستیکی به پا داشت امدادگران می‌گویند باید ردی از لباس‌های پارسا در داخل آب و یا محوطه آن پیدا می‌شد، البته چهره‌نگاری افرادی که ما به آنها مظنون بودیم نیز انجام شده اما تاکنون تاثیری در روند به نتیجه رسیدن پرونده نداشته است.


پدر پارسا می‌افزاید: برای پیدا شدن فرزندم 500 میلیون تومان مژدگانی در نظر گرفته‌ام البته اوضاع مالی خوبی ندارم اما برای هر کس که خبری از پسرم بیاورد که بتوانم دوباره او را در آغوش بگیرم هر طور شده این پول را تهیه می‌کنم و می‌دهم.


قندی می‌گوید: پس از اعلام مبلغ مژدگانی مزاحمان تلفنی بسیاری داشتم. متاسفانه برخی تماس می‌گیرند و ناسزا می‌گویند که اگر تو این میزان پول داری چرا به جای پارسا سرپرستی فرزند دیگری از بهزیستی را تقبل نمی‌کنی و یا نشانی‌های اشتباه می‌دهند که این موضوع گاه برای ما مشکل‌ساز می‌شود. برای مثال من هفته گذشته 2 بار به قزوین، یک بار به ساوره، یک بار به اصفهان و ... سفر کرده‌ام اما نشانی‌هایی که مردم داده بودند کاملا غلط بود و یا اصلا چنین نشانی‌هایی وجود نداشت.



پدر پارسا ضمن اینکه از مردم خواست با انتشار تصاویر پارسا به پیدا شدنش فرزندنش کمک کنند، می‌افزاید: نمی‌دانم چند آتنا، بنیتا، ملکیا و ... دیگر باید مفقود شود تا مسئولان کشور بدانند در کشور خبری است که بسیاری از خانواده‌ها را داغدار می‌کند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته