دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در گفت‌وگو با آنا

ماه‌چهره خلیلی: توانستم از پس نقش بربیایم، چون حس واقعی بارداری داشتم!

ماه چهره خلیلی گفت: «فکر می‌کردم کار کردن در دوران بارداری برایم ممکن نباشد، اما با وجود اینکه سخت بود توانستم از پس ایفای این نقش بر بیایم. چون حس واقعی بارداری را با خودم داشتم.»
کد خبر : 22091

ماه‌چهره خلیلی، بازیگر فیلم «هدیه» به کارگردانی امیراحمد انصاری که در این فیلم نقش زنی باردار که با سرطان درگیر است را ایفا می‌کند در مورد نقشش اظهار کرد: «وقتی این نقش از طرف تیم کاری فیلم «هدیه» به من پیشنهاد شد، اولین حرفی که به آقای انصاری زدم این بود که به خاطر بارداری نمی‌توانم این نقش را بازی کنم. زیرا قصد داشتم در طول مدت زمانی که باردار هستم، اصلا سر کار نروم؛ اما آقای انصاری علاقه داشتند این نقش را کسی بازی کند که واقعا باردار است و من را تشویق کردند به ایفای این نقش.»


وی افزود: «بعد از خواندن فیلمنامه حس کردم که می‌شود این نقش و حس را به خوبی ایفا کرد و به راحتی می‌توانم با آن ارتباط برقرار کنم، چون من حس واقعی بارداری را با خود داشتم.»


بازیگر فیلم «سن پترزبورگ» ادامه داد: «نقش یک زن سرطانی را هم با تحقیق و تمرین توانستم ایفا کنم. شخصی را در نزدیکانم داشتم که شیمی درمانی می‌شد و من با او ارتباط نزدیکی داشتم و توانستم تا حدود زیادی اطلاعاتی در مورد سرطان و شیمی درمانی از او دریافت کنم.»


وی ادامه داد: «ایفای این نقش برای من در شرایط خیلی سختی بود، ولی واقعا هم از آقای انصاری کارگردان و هم از آقای علی انصاریان که من را در ایفای این نقش کمک کردند، تشکر می‌کنم.»


خلیلی اظهار کرد: «در طول مدت فیلمبرداری از غذا گرفته تا طول مدت زمانی که من باید سر صحنه فیلمبرداری حاضر می‌شدم، شرایط را به بهترین نحو برایم فراهم کردند، طوری که من اصلا اذیت نشدم.»


وی در پایان در مورد کارهای جدیدش گفت: «در حال حاضر هم در تئاتر و هم در سینما پیشنهاد کار دارم که فعلا دارم در موردشان فکر می‌کنم تا بهترین کار را انتخاب کنم و انجام دهم. با اینکه زمان زیادی از زایمانم نگذشته، اما قصد دارم سر کار بروم و برایم خیلی جالب بود که هم در دوران بارداری و هم به فاصله کوتاهی بعد از آن پیشنهاد کار داشتم. از این بابت هم خیلی خوشحالم و هم اینکه نمی‌خواهم این فرصت‌ها را از دست بدهم.»




انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته