دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آیت‌الله سبحانی:

پاسدار مقام و منزلت شهدا باشیم/ امنیت امروز کشور ثمره مجاهدت‌های جوانان رشید است

یکی از مراجع تقلید گفت: امنیت امروز ثمره مجاهدت‌های جوانان رشید این ملت از نخستین روز انقلاب تا به امروز است.
کد خبر : 220778

به گزارش گروه رسانه هایدیگر آنا، آیت‌الله جعفر سبحانی در پیام خود به مناسبت خاکسپاری شهدای گمنام در مدرسه علمیه معصومیه قم با اشاره به آیه 9 سوره حشر (ویوثرون علی انفسهم ولو کان بهم خصاصه) اظهار کرد: این آیه در مورد ایثار مال است، شهید جان خود را ایثار می‌کند تا دیگران در فضای آرام زندگی کنند.


وی افزود: از آنجا که شهید هستی خود را نثار حیات ما می‌کند ما باید پاسدار مقام و منزلت او باشیم و یکی از نشانه‌های پاسداری از مقام آنها احترام به جایگاه دفن است و پیوسته در کنار تربتشان بنشینیم با خواندن قرآن به یادشان باشیم و از این طریق، آنها را عزیز و گرامی بشماریم.


این مرجع تقلید تصریح کرد: این‌جانب مراتب اخلاص و ارادت صمیمانه خود را به روح پاک شهیدان که در این مرکز علمی به خاک سپرده می‌شوند، تقدیم می‌دارم و برای پدیدآورندگان این فضای روحانی سلام و درود می‌فرستم.


وی در بخش دیگری از پیام خود بیان کردند: امنیت امروز ثمره مجاهدت‌های جوانان رشید این ملت از نخستین روز انقلاب تا به امروز است.


خاطرنشان می‌شود فردا پنجشنبه پیکر پاک هشت شهید گمنام دفاع مقدس در قم تشییع می‌شود که پیکر سه تن از شهیدان در مدرسه علمیه معصومیه به دفن می‌شوند.


منبع: حوزه


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته