دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

حراج آنتن «سیمای ملی»؛‌ پول بدهید تا در تلویزیون کارآفرین و خواننده مشهور شوید !

یک روزنامه نگار اقتصادی فیلم کوتاهی درباره آنتن فروشی در تلویزیون منتشر کرده است.
کد خبر : 22075

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا، امیرهادی انواری روزنامه نگار، ویدئویی را تهیه کرده و در توضیح آن در فیس بوکش چنین نوشته: حراج آنتن "سیمای ملی"


این فیلم را در ادامه می‌توانید تماشا کنید:






در همین رابطه یکی از کاربران گوگل پلاس به نام آرمان با انتشار این فیلم در صفحه شخصی خود در یادداشتی با عنوان «حراجی و فساد در تلویزیون» نوشته است:


شاید کمتر فسادی تاثیرات مخرب این پول گرفتن و چهره معرفی کردن را داشته باشد. کاملا می‌شود حدس زد که چه کسانی هستند که حاضرند چنین پول‌هایی را بپردازند. اما از زمینه‌سازی برای کلاه‌برداران و فرصت‌طلب‌ها که بگذریم، یک موردی را خودم به شخصه برخورد کردم. مسابقه جدید تلویزیونی که قرار بود با اجرای علی‌رضا خمسه و به سبک مسابقه هفته مرحوم نوذری برگزار شود. با خاطره خوشی که من از آن مسابقه داشتم سعی کردم که با شماره برنامه تماس بگیرم و ببینم شرایط شرکت از چه قرار است. تلفن گویا من را به سمتی راهنمایی کرد که گویا مشارکت تلفنی در برنامه بود. بعد گفت حالا برای ایجاد حساب کاربری اول ۵۰۰۰ تومان واریز کنید! دقت بفرمایید که مسابقه تلویزیونی هم کارش به جایی رسیده که به جای جایزه دادن، به بنگاه کسب درآمد بدل شده که تازه این رقم فقط برای شروع بود!


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب