دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گریم سیروس همتی، اتفاق جالب این روزهای صحنه تئاتر

نمایش «کلنل» به کارگردانی خیراله تقیانی‌پوربه تازگی اجرایش را در سالن اصلی تئاترشهر آغاز کرده است و از جمله نکات قابل توجه آن گریم بازیگرانش محسوب می‌شود که در همخوانی فضای نمایش با قصه اثر که به دوره مشروطه بر می‌گردد، نقش زیادی داشته است.
کد خبر : 220713

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، در این میان سیروس همتی که نقش یک روحانی را بازی می‌کند، گریم جالبی دارد که در کنار دیالوگ‌هایی که مخاطب را به خنده وامی‌دارد، از جذابیت و تمایز بیشتری نسبت به آنچه از این بازیگر تاکنون روی صحنه و یا قاب تلویزیون دیده‌ایم، برخوردار است.



داستان نمایش «کلنل» در سالهای مشروطه‌ دوم (مشروطه صغیر- استبداد محمد علی شاه قاجار) می‌گذرد و نشان می‌دهد که چطور روابط انسانی افراد، دستمایه سیاست می‌شود و زندگی افراد را نابود می‌کند.


این اثر نمایشی با نقش‌آفرینی حسین پاکدل، شهرام حقیقت‌دوست، مونا فرجاد، اتابک نادری، سیروس همتی، علی سلیمانی، وحیدنفر، علی رضا ناصحی، آتیه جاوید، الهه شه‌پرست، جوادپورزند، حسین شفیعی، آناهیتا خسروی، سمیر اسلیمی، رها مقدم، محسن مهری‌دروی، میلاد ابراهیمی، محمدشکری، سیامک توده‌فلاح، امیر باده‌دست، آیسان حداد تا 14 آبان ماه هر شب ساعت 19:30 در سالن اصلی تئاترشهر به اجرا در می‌آید.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته