دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 بهمن 1393 - 14:50
استاندار البرز:

«عباس‌آباد» الگوی کلان‌شهر‌ها شود

در دیدار مدیران ارشد اجرایی و اعضای شورا و مدیران شهری کرج از منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد، استاندار البرز گفت: «عباس آباد» الگوی کلان شهر‌ها شود.
کد خبر : 2207

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در این بازدید، سید حمید طهایی استاندار حجت الله ملاصالحی، معاون سیاسی و امنیتی و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران و بسیج، مدیران ارشد اجرایی استان، اعضای شورا و مدیران شهری کرج، در جریان پیشرفت عملیات اجرایی پروژه‌ها و طرح‌های منطقه فرهنگی و گردشگری عباس آباد قرار گرفتند.


استاندار البرز در حاشیه این بازدید، یادآور شد: عملکرد شهرداری تهران در ساخت فضاهای فرهنگی پایتخت بی‌نظیر بوده است و این موضوع در مجتمع‌های فرهنگی، سینما‌ها و زیرساخت‌های فرهنگی شهر تهران مشهود است.


طهایی، با اشاره به ویژگی‌های منطقه عباس آباد، تصریح کرد: منطقه‌ای با وسعت چند صد هکتار، با کاربری فضای سبز، گردشگری و فرهنگی می‌تواند به عنوان یک الگو در سایر کلانشهرهای کشور نیز مورد توجه قرار گیرد.


دکتر اردشیر نوریان، مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد تاکید کرد: با توجه به شرایط تهران، ترافیک، آلودگی هوا و دیگر مسائل لزوم چنین فضای تفریحی و تفرجی توام با امنیت جسمی، روحی، روانی، فیزیکی و انتظامی کاملا محسوس بود.


وی با بیان اینکه عباس‌آباد مدلی است که در آن وجود حوزه‌های مختلف مدنظر قرار گرفته است، گفت: این منطقه شامل حوزه مذهبی، حوزه فرهنگی، حوزه گردشگری-تفریحی، اداری و تجاری است.


مدیرعامل شرکت نوسازی عباس آباد گفت: در این منطقه مکان‌های گوناگونی به عنوان نماد مجموعه‌های علمی، مذهبی، دفاع مقدس، فرهنگ آئینی و دیگر بخش‌ها وجود دارد و منطقه‌ای کامل برای بازدیدکنندگان ایجاد کرده است.


شایان ذکر است پل طبیعت، گنبد مینا، بوستان طالقانی، باغ موزه دفاع مقدس و خانه شعر از جمله پروژه‌هایی بود که در این بازدید مورد توجه قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته