دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1396 - 14:22
فرمانده هنگ مرزی دهلران:

همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و مرزبانی گسترده‌تر شود

مرزبان درجه یک و فرمانده هنگ مرزی دهلران با تشریح زمینه‌های همکاری در حوزه‌های فرهنگی،آموزشی با دانشگاه خاطرنشان کرد: همکاری دانشگاه آزاد اسلامی و مرزبانی باید گسترده‌تر شود
کد خبر : 220643

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، سرهنگ خیرالله فلاحی در دیدار با رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران و با تبریک شروع سال تحصیلی جدید به اعضای هیات رئیسه دانشگاه از زحمات کارکنان این واحد دانشگاهی که با پرسنل مرزبانی که در واحد دهلران مشغول به تحصیل هستند، قدردانی کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران نیز در این دیدار که به مناسبت هفته نیروی انتظامی صورت گرفت با تبریک هفته نیروی انتظامی از افزیش زمینه‌های همکاری مرزبانی و واحد استقبال کرد.


دکتر رحیم انصاری پور در این دیدار دستور از تشکیل کارگروه تخصصی همکاری در زمینه‌های مطرح شده را خبر داد و از زحمات شبانه‌روزی نیروهای مرزبانی در حفظ و حراست از مرزها قدردانی کرد.


معاون آموزشی و دانشجویی واحد دهلران هم با بیان جایگاه برجسته مرزبانی در بین مردم گفت: «مردم باید قدردان زحمات و تلاش‌های این نیروی خدوم باشند.»


اسماعیل سبزواری افزود: «امنیت موجود در کشور علیرغم اینکه همسایگان ما دچار ناامنی هستند مدیون مرزبانان غیور مرزبانی است.»


در این جلسه یاد و خاطره دانشجوی شهید موسی سبزواری و زنده یاد مهندس حسن سبزواری از پرسنل هنگ مرزی دهلران گرامی داشته شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب