دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس اتحادیه هتلداران تهران:

نرخ هتل ها افزایش چشمگیری نخواهد داشت

رئیس اتحادیه هتلداران تهران گفت: هر ساله در پایان فصل تابستان نرخ اقامت در هتل ها بررسی می شود و در صورت لزوم افزایش پیدا می کند که امسال به علت اینکه بازار کشش افزایش قیمت را ندارد، افزایش چشمگیری نخواهیم داشت.
کد خبر : 220578

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اصناف، محمدعلی فرخ مهر گفت: افزایش قیمت باید با توجه به کشش بازار و وجود عرضه و تقاضا مورد بررسی قرار گیرد؛ ممکن است برخی استان ها کشش داشته باشند که نرخ اقامت در هتل هایشان را افزایش دهند اما بسیاری استانها این کشش را ندارند.


به گفته وی از آنجا که تعیین نرخ ها به صورت استانی است، هر استانی بر اساس شرایط موجود استان خود نرخ ها را تعیین می کند.


فرخ مهر با بیان اینکه وضعیت سیاسی کشور می‌تواند در بازار کسب وکار هتل ها تاثیر مستقیم داشته باشد، ادامه داد: در استان تهران بحث گردشگری خیلی چشمگیر نیست و بیشتر گردشگران میهمان استان های تجاری هستند و پیک کاری استان تهران اغلب در زمان برگزاری اجلاس ها و نمایشگاه های این استان است و در زمان های دیگر رونق کاری وجود ندارد.


وی درباره نقش بسزای آزادسازی نرخ هتل ها در اعتمادسازی و توجیه فنی و اقتصادی سرمایه گذاران داخلی و خارجی، افزود: اتخاذ چنین سیاست جدیدی، فصل نوینی در صنعت هتلداری است که منجر به حضور سرمایه گذاران جدید و حفظ سرمایه گذاران موجود برای پایداری در این صنعت خواهد شد.


فرخ مهر افزود: تصمیمات به موقع و مناسب سیاست گذاران صنعت هتلداری، همواره از عقب نشینی سرمایه گذاران قدیمی و جدید جلوگیری کرده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: اصناف قیمت هتل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته