دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 مهر 1396 - 12:50
نجفی در جمع خبرنگاران:

مدیران از بدنه شهرداری تهران انتخاب می‌شوند

شهردار تهران گفت: برخی از مدیران دوره آقای قالیباف مدیران خوبی بودند و برنامه بنده برای انتخاب مدیران این خواهد بود که مدیران چه اصلاح‌طلب، چه غیر اصلاح طلب، از بدنه شهرداری انتخاب شوند.
کد خبر : 220572

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری آنا، محمدعلی نجفی ظهر امروز (چهارشنبه 19 مهر) در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به سوالی درباره تغییر مدیران شهرداری اظهار کرد: پرونده تغییر مدیران در هیچ دستگاهی نمی‌تواند بسته شود، نمی‌توان گفت که کسی را تغییر نمی‌دهیم چون اگر عمر مدیریت چهار سال باشد باید هر سال ۲۵ درصد مدیران عوض شوند.


شهردار تهران ادامه داد: برخی از مدیران دوره آقای قالیباف مدیران خوبی بودند و از لحاظ سیاسی نیز طرفدار آقای قالیباف نبودند، برنامه بنده برای انتخاب مدیران این خواهد بود که مدیران، چه اصلاح‌طلب و چه غیر اصلاحطلب، از بدنه شهرداری انتخاب شوند.


وی ادامه داد: بزگرترین گلایه کارکنان شهرداری در دوره قبل این بود که مدیران رده بالا از بیرون شهرداری انتخاب می‌شدند.


نجفی درباره بدهی‌های شهرداری تهران با بیان اینکه اکنون مهم‌ترین برنامه ما مدیریت منابع و هزینه‌ها در شهرداری است، اظهار کرد: حجم بدهی‌ها به اندازه‌ای نیست که به سرعت بتوان آن را تعیین تکلیف کرد.


نجفی درباره احتمال خروج آمریکا از برجام گفت: اگر ترامپ چنین حرکتی انجام دهد و از برجام خارج شود به ضرر آنها تمام خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته