دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 خرداد 1394 - 14:08
برای نخستین بار؛

امتحانات پایان ترم واحد یزد از طریق سیستم مکانیزاسیون برگزار می‌شود

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی واحد یزد از آغاز امتحانات پایان ترم نیمسال دوم دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی یزد از تاریخ 16 لغایت 28 خرداد 94 به مدت 13 روز خبر داد.
کد خبر : 22046

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر المدرسی گفت: برای نخستین بار امتحانات در دانشگاه آزاد اسلامی یزد با فرم پاسخنامه تشریحی و تستی حاوی مشخصات دانشجویان شرکت کننده مشتمل به تصویر دانشجو ، نام درس ، نام استاد و سایر اطلاعات مربوطه طراحی و عملیاتی شد .


وی افزود: برای اولین بار این فرآیند یعنی درج تصویر در سربرگ دانشجویان شکل گرفته و سیستم مکان یابی امتحانات بر روی اتوماسیون اساتید در ابلاغیه ها قابل رویت می باشد .


المدرسی در مورد شیوه برگزاری امتحانات در این ترم گفت : امتحانات شامل تمامی دوره های کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد ، دکتری و با " 38492 نفر امتحان " برگزار می گردد که بیشترین تعداد شرکت کننده در امتحانات مربوط به گروه علوم انسانی و فنی مهندسی می باشد .


وی تصریح کرد: صدور کارت ورود به جلسه دانشجویان از طریق سیستم مکانیزه آموزش صورت می گیرد ، همچنین امکان مشاهده ابلاغیه امتحانی اساتید ، تعیین دقیق محل حضور عوامل اجرایی و عدم تداخل مسولیت های عوامل برگزاری امتحانات ، صدور پاسخنامه با درج کامل مشخصات دانشجو و تکثیر آن در قرنطینه و ... از قابلیت های کاربری سیستم مکانیزاسیون می باشد .


معاون آموزشی واحد یزدافزود : چهار حوزه امتحانی شامل دانشکده های علوم انسانی ، هنر و معماری ، فنی و مهندسی و ساختمان تحصیلات تکمیلی دکتر سلطانی کار برگزاری امتحانات رابرعهده دارند و امتحانات درچهار نوبت 10 – 8 ، 13 – 10 ، 17 – 14 و 20 - 17 برگزار می شود .


المدرسی اضافه کرد : برنامه ریزی دقیق و منظمی برای برگزاری امتحانات پایان ترم در واحد یزد در نظر گرفته شده است و امیدواریم با همکاری و مساعدت تمامی همکاران و استفاده از پتانسیل های موجود بتوانیم رضایت حداکثری دانشجویان را فراهم آوریم که از جمله آن، کنترل و نظارت بر برگزاری دقیق امتحانات است که از طریق سیستم دوربین مدار بسته و کار پایش تصویر انجام می پذیرد .



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته