دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کارگردان و تهیه‌کننده "جن زیبا" در گفت‌وگو با آنا:

خودم هم از برخی مطالب منتشر شده تعجب می‌کنم/ ترجیح می‌دهم در سکوت فیلم را بسازم

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «جن زیبا» از ساخت حتمی این فیلم خبر داد اما حضور برخی بازیگران در این پروژه را نیز در حد ایده و احتمال دانست.
کد خبر : 220337

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی آنا، بایرام فضلی بزودی قرار است فیلمی را با عنوان «جن زیبا» به تهیه‌کنندگی مهرداد فرید جلوی دوربین ببرد؛ فیلمی که گفته می‌شود از حضور قطعی بازیگران ایرانی و ترک بهره خواهد برد.


با این حال طبق معمول؛ حضور بازیگران خارجی به خصوص از سینمای ترکیه و کشورهای عرب در برخی فیلم‌های سینمایی ایرانی همیشه با حاشیه همراه است. چنانکه بازی بازیگر ترک از کشور ترکیه در فیلم «جن زیبا» نیز حداقل تا به الان درحد حرف و گویا بیشتر حواشی است.


چنانکه در همین رابطه مهرداد فرید به آنا گفت: اینکه بخواهیم از بازیگر ترک در این فیلم استفاده کنیم واقعا همه چیز در حد ایده بود نه واقعیت. هیچ چیزی هم قطعی نیست بخصوص اینکه بخواهیم آن را با این جدیتی که برخی گفته‌اند، رسانه‌ای هم بکنیم.


فرید همچنین درباره حضور برخی بازیگران ایرانی نیز در «جن زیبا» یادآور شد: در پیش‌تولید و درصدد ساختش هستیم. باید ببینیم اوضاع چطور پیش می‌رود.


وی در این باره توضیح داد: اینکه «جن زیبا» ساخته می‌شود یا نه؛ حتما به تولید خواهد رسید اما اینکه دقیقا چند روز دیگر و در فلان شهر باشد فعلا برنامه ما معلوم نیست. خودم هم تعجب می‌کنم از برخی مطالب که درباره فیلم در فضای مجازی عنوان شده است.


گفتنی‌ست بایرام فضلی این فیلم را جلوی دوربین خواهد برد تا احیانا بتواند در جشنواره فجر نیز حضور داشته باشد.


* سکوت می‌کنم!


گرچه این کارگردان در گفت‌وگو با آنا از برخی حواشی و مطالب راجع به فیلم ابراز گلایه کرد و گفت: ترجیح می‌دهم در سکوت دنبال ساخت این فیلم باشم.


گفتنی‌است؛ اولین تجربه کارگردانی بایرام فضلی در سال 1385 و با فیلم «باز هم سیب داری؟» بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته