دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس واحد بجنورد:

کاهش مشکلات دانشجویان مهمترین اولویت دانشگاه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد گفت: تکریم، توجه به حفظ آرامش روحی و جسمی و تلاش در راستای کاهش مشکلات معیشتی و دغدغه‌های دانشجویی و رضایتمندی از امکانات دانشگاهی مهمترین اولویت هر دانشگاهی است.
کد خبر : 220257

به گزارش خبرنگار خبرگزاری‌‌ آنا، رئیس واحد بجنورد و دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی در بازدید از خوابگاه دانشجویان دختر واحد با توجه به اهمیت خوابگاه‌ها به عنوان خانه دوم دانشجویان در دوران دانشجویی گفت: «تکریم، توجه به حفظ آرامش روحی و جسمی و تلاش در راستای کاهش مشکلات معیشتی و دغدغه‌های دانشجویی و رضایتمندی از امکانات دانشگاهی از مهمترین مسائل هر دانشگاهی است و هدف مسئولان به طور قطع کاهش دغدغه‌ها و نگرانی‌های دانشجویان است.»


دکتر علی فیروزنیا در این بازدید در گفت‌وگو با تعدادی دانشجویان، از نزدیک در جریان مشکلات خوابگاهی قرار گرفت و خواستار پیگیری بیشتر امور رفاهی و بهبود وضعیت دانشجویان ساکن در خوابگاه شد.



فیروزنیا از مسئول خوابگاه نحوه انجام کار شامل پذیرش، اسکان، نحوه نظارت را جویا و از فضاهای عمومی خوابگاه شامل نمازخانه، دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، کافی‌نت، اتاقهای دانشجویی بازدید کرد.


معاون اداری مالی، مدیرکل عمرانی، معاون دانشجویی و فرهنگی و مدیر‌‌ دانشجویی با همراهی کردن رئیس واحد، از نحوه پخت غذا، مسائل بهداشتی و ارائه خدمات به دانشجویان در سلف سرویس و آشپزخانه مرکزی بازدید و از زحمات کارکنان این حوزه نیز قدردانی کردند.


اکنون خوابگاه دانشجویی واحد بجنورد در مساحتی به زیربنای 5700 ‌مترمربع و در 4 طبقه بزرگترین خوابگاه دانشجویی استان خراسان شمالی است که در سال تحصیلی جدید 350 نفر از دانشجویان غیربومی دختر در این خوابگاه ساکن هستند.



سلف سرویس دانشجویی واحد بجنورد نیز با زیربنایی بالغ بر 3500 متر مربع در دو سالن غذاخوری مجزای خواهران و برادران، بزرگترین سلف سرویس دانشجویی در بین تمام دانشگاه استان خراسان شمالی است و به طور میانگین روزانه حدود400پرس وعده غذایی در اختیار دانشجویان قرار می گیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب