دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 خرداد 1394 - 13:01
جمشیدی خبر داد

انعقاد 3 تفاهم نامه همکاری واحد گرمسار با دانشگاه‌های عضو انجمن آسایهل

مدیر امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از انعقاد 3 تفاهم نامه همکاری های آکادمیک بین دانشگاه آزاد اسلامی واحدگرمسار و دانشگاه‌های عضو انجمن آسایهل خبر داد.
کد خبر : 22025

به گزارش خبرنگار آنا، دکتر کیوان جمشیدی مدیر امور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار از انعقاد 3 تفاهم نامه همکاری واحدگرمسار با دانشگاه های عضو انجمن آسایهل خبر داد.


وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار 3 تفاهم نامه همکاری های مشترک (MoU) با دانشگاه های عضو ASAIHL شامل: دانشگاه Haluoleo از کشور اندونزی، دانشگاه Hakkari از کشور ترکیه و مرکز تحقیقات کشاورزی East Timor Coffee Institute )ETCI از کشور تی‌مور شرقی را در پنج ماده و به مدت 5 سال از زمان عقد تفاهم نامه منعقد کرد.


جمشیدی با اشاره به اینکه این تفاهم نامه ها در جهت همکاری های مشترک بین طرفین منعقد شده افزود: فعالیت­‌های مشترک علمی و فرهنگی، برنامه­‌های تحقیقاتی مشترک، تبادل دانشجویان، پژوهشگران و اعضای هیئت علمی، فرصت‌های مطالعاتی اساتید، شرکت در سمینارها و جلسات علمی، ویژه برنامه­‌های کوتاه­ مدت دانشگاهی و تبادل نشریات و مطالب علمی از اهداف انعقاد این تفاهم نامه ها به شمار می رود.


مدیرامور بین‌الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار افزود: طرفین بر این باور هستند که اجرای توافقات مبتنی بر علاقه و تخصص افراد عضو و در دسترس بودن منابع مالی، فضا و امکانات از مزایای قابل توجه این تفاهم نامه ها به شمار می رود و پیش از اجرای هر یک از مفاد تفاهم­نامه لازم است قراردادی جداگانه (MoA) تنظیم و قبل از امضای طرفین به تأیید مراجع ذی­صلاح هر دو دانشگاه برسد.


انتهای پیام/

برچسب ها: آسایهل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته