دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1396 - 15:05
در نشست کمیسیون بهداشت؛

طرح کارآمد سازی صندوق‌های بازنشستگی بررسی شد

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس از بررسی طرح کارآمدسازی صندوق‌های بازنشستگی باهدف حل چالش‌های بحرانی در نشست امروز کمیسیون خبرداد.
کد خبر : 220244

به گزارش حوزه پارلمان خبرگزاری آنا، احمد همتی در تشریح نشست کمیسیون بهداشت و درمان، گفت: در نشست امروز مسئولان شرکت داروسازی تیناژن مسائل و مشکلات خود را با نمایندگان مطرح کردند، این شرکت داروهای بسیاری را به روسیه و ترکیه صادر می کند؛ بنابراین مقرر شد با حمایت از این کارخانه تا حدودی مشکلات آنها رفع شود.


نماینده مردم سمنان درمجلس شورای اسلامی، افزود: مقرر شد داروهای جدید این کارخانه در کنار داروهای خارجی برای اضافه شدن به فارماکوپه دارویی ایران در لیست انتظار قرار گیرند، البته تولیدات داخل این کارخانه با اولویت به فارماکوپه دارویی ایران اضافه خواهند شد.


وی با اشاره به بررسی یک طرح و لایحه درنشست امروز، تصریح کرد: در این نشست لایحه ای درخصوص ضرورت حمایت های بیمه ای از جنگل بانان ها و داشتن حق سلاح برای آنها بود، که مقرر شد با پیگیری های کمیسیون بهداشت و درمان حمایت های بیمه ای برای این افراد در اسرع وقت در دستور کار قرار گیرد.


سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان در گفت‌وگو با خانه ملت با بیان اینکه طرح کارآمدسازی و ارتقاء مدیریت صندوق های بازنشستگی نیز بررسی شد، گفت: با توجه به اینکه در بسیاری از مواقع از صندوق ها سوء استفاده هایی صورت می گیرد، طرحی ازسوی برخی نمایندگان مجلس ،آماده و در دستور کار قرارگرفت؛ به طور حتم باید با اصلاح درشیوه مدیریتی شرایط بحرانی صندوق ها ‌را به وضعیت قابل قبول تری تبدیل کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته