دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1396 - 22:13
پربازدیدترین اخبار سیاسی خبرگزاری آنا؛

از بهانه‌های برجامی آمریکا برای امتیازگیری تا عاقبت معاون اول رئیس‌جمهور در زدوبندهای سیاسی

پربازدیدترین اخبار سیاسی منتشر شده در خبرگزاری آنا را در این بسته خبری بخوانید.
کد خبر : 220203

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، آمریکا با ادعای مخالفت با برجام دنبال امتیازگیری بیشتر است، عاقبت معاون اول رئیس‌جمهور در زدوبندهای سیاسی، مخالفت دولت با کاهش ارزش ریال در برابر دلار و ... از پربازدیدترین اخبار امروز صفحه سیاسی است.


آمریکا با ادعای مخالفت با برجام دنبال امتیازگیری بیشتر است


جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله(ع) گفت: فعالیت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در دفاع از جمهوری اسلامی ایران در طول 38 سال گذشته روند صعودی داشته‌است و همچنان کار خود را با قوت و بر اساس قانون اساسی و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا ادامه می‌دهد و هیچ نقطه پنهانی در عملکرد این نهاد وجود ندارد.



عاقبت معاون اول رئیس‌جمهور در زدوبندهای سیاسی


حضور اسحاق جهانگیری در اردوگاه اصلاح‌طلبان همیشه نام حزب کهنه‌کار کارگزاران سازندگی را یدک می‌کشد و این روزها حزب دولت‌ساخته سازندگی پاشنه آشیل جریان اصلاحات در هر حرکت سیاسی شده‌است.




نوبخت: همه در برابر ترامپ متحد شویم


سخنگوی دولت در واکنش به اقدام احتمالی آمریکا در قراردادن نام سپاه در گروه تروریستی، گفت: سپاه مدافع ملت و مهاجم تروریست‌هاست و آمریکا با این کار خود را در صف تروریست‌ها قرار می‌دهد.



ایران در پاسخ به عدم همکاری استرالیا در موضوع قدس کنی، مقابله به مثل کند


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ضمن محکوم‌کردن هرگونه اقدام حقوق بشری علیه نگار قدس کنی و عدم رسیدگی به شرایط نامناسب جسمانی وی توسط استرالیا، گفت: در صورت عدم همکاری استرالیا با ایران در رسیدگی به شرایط نگار قدی کنی، مسئولان باید در این موضوع مقابله به مثل کنند.


آمریکایی‌ها از اقتدار سپاه واهمه دارند


عضو موتلفه اسلامی گفت: آمریکایی‌ها از اقتدار سپاه در عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، دفاعی و فرهنگی واهمه دارند.


پیام تسلیت سردار سلیمانی به‌مناسبت درگذشت جلال طالبانی


سرلشکر پاسدار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی، درگذشت جلال طالبانی رئیس‌جمهور سابق عراق و دبیرکل اتحادیه‌ میهنی کردستان عراق را تسلیت گفت.



دستگیری مهدی جهانگیری از سوی سپاه ثارالله کرمان


فرمانده سپاه ثارالله (ع) به اشاره به اقدام سپاه کرمان طی چند روز گذشته و دستگیری مهدی جهانگیری که یکی از ریشه های فساد است، گفت : در استانی که یک جوان مجبور است با هزاران مشکل ۳ میلیون وام بگیرد، این آقایون میلیارد میلیارد هزینه می کنند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته