دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مهر 1396 - 10:52

۱۲ برنامه مهم اجرایی "جبهه مردمی" در جلسه شورای مرکزی تشریح شد

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی از بررسی "سند جامع برنامه و تشکیلات جبهه" و ۱۲ برنامه مهم اجرایى این جبهه در جلسه شورای مرکزی خبر داد.
کد خبر : 220070

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری آنا، سیدمحمد حسینی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به جلسه شوراى مرکزى جبهه مردمی، گفت: در جلسه امروز شوراى مرکزى جبهه مردمی نیروهاى انقلاب اسلامى پیرامون آخرین اخبار و رویدادهاى ایران و جهان بحث و تبادل نظر صورت گرفت.


حسینی ادامه داد: در این جلسه از جمله به اقدامات قاطع قوه قضائیه در برخورد با عوامل مرتبط با رسانه هاى معاند، حکم قطعى محکومیت و مجازات جاسوس مذاکرات هسته اى و مواردى از پرونده مالى برادر معاون اول رئیس جمهور که منجر به بازداشت وى شده است اشاره شد.


وی افزود: در جلسه شورای مرکزی جبهه مردمی بر این نکته تأکید شد که چنین اقداماتى طبعا عصبانیت و واکنش هاى شتابزده عده‌اى در داخل و خارج براى تخریب قوه قضائیه و فضاسازی برای تحت الشعاع قراردادن حقایق را به همراه دارد. درچنین شرایطى این انتظار وجود داردکه مسئولان قضایى باصلابت و طمأنینه بر وظیفه قانونی و شرعی خود بی‌اعتناء به جوسازیها، دروغ پراکنی‌ها و اتهامات واهى اصرار ورزند و درمبارزه با مفاسداقتصادى، نفوذ و جاسوسى و برخورد با دانه درشتها اندکى تردید به خود راه ندهند.


عضو شواری مرکزی جبهه مردمی گفت: در ادامه این نشست رئیس ستاد جبهه مردمی، به توضیح بخشهایى از "سند جامع برنامه و تشکیلات جبهه مردمى نیروهای انقلاب اسلامى" و 12 برنامه مهم اجرایى جبهه پرداخت و اعضاى شورا دیدگاه‌ها و نظرات تکمیلى خود را مطرح کردند.


حسینی خاطرنشان کرد: از جمله این برنامه ها ارتقاء و کارامد سازی کمیته سیاسی و ایجاد دفتر سیاسی براى رصد مداوم تحولات کشور و ارائه تحلیلهاى به هنگام و مبتنى بر مطالعات ژرف و همه جانبه است که قرار شد در جلسات آینده شورا، رئیس دفترسیاسی نقطه نظرات، اولویت ها و راهبردهاى مورد نظر را تشریح نماید.


وی افزود: بازنگری در ساختار جبهه و ارزیابی عملکرد نیروها از دیگر برنامه‌هایی است که تصویب شد با اعزام اعضای شوراى مرکزی به استانها براى تطبیق این ساختار و جذب فراگیر نیروهاى متعهد و ارزشى اقدام شود. همچنین در پایان نشست، بازسازی و فعال شدن کمیته‌های تخصصی اقشار و اتخاذ و اعلام مواضع عالمانه از سوى جریانات نخبگی، مورد تأکید قرار گرفت.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته