دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
امیر پوردستان:

دشمنان روی بیوتروریسم حساب ویژه‌ای باز  کرده‌‌‌اند

جانشین فرمانده ارتش گفت: دشمنان روی بیوتروریسم برای آسیب رساندن به مسئولان، دانشمندان و مردم ایران حساب ویژه‌ای باز  کرده‌‌اند و سامانه بهداشت و درمان نیروهای مسلح باید برای مقابله با این اقدامات تمهیدات لازم را پیش‌بینی کند.
کد خبر : 220002

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی خبرگزاری آنا، امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان در هفتمین همایش سراسری بهداشت، امداد و درمان نیروهای مسلح که صبح امروز سه‌شنبه (۱۸ مهر) در دانشگاه علوم پزشکی آجا برگزار شد، با بیان اینکه پیش از جنگ، باید آماده دفاع بود گفت: اولین برکت آمادگی برای دفاع از کشور اعتماد به نفس و دومین برکت آن آرامش و اعتماد و ارامش مردم است.


جانشین فرمانده کل ارتش سومین نتیجه آمادگی دفاعی نیروهای مسلح را بازدارندگی دفاعی دانست و گفت: آمادگی نیروهای مسلح در این سال‌ها به‌ویژه سال ۲۰۰۱ که آمریکایی ها و همراهانشان به دنبال تهاجم به ایران بودند، این آمادگی دفاعی نیروهای مسلح ایران اسلامی از سپاه، ارتش و دیگر نیروها بود که بازدارندگی به همراه داشت.


وی نیروهای انسانی آماده یکی از ویژگی‌های برتری در جنگ‌های آینده عنوان کرد و افزود: همانگونه که در جنگ تحمیلی تجربه کردیم نیروی انسانی آماده و کارآمد، بسیار مهم است.


پوردستان اظهار کرد: بهداشت و درمان در نیروهای مسلح برای آمادگی روحی و جسمی نیروی انسانی بسیار مهم است و در موقع جنگ، رساندن کمک های درمانی و پشتیبانی از جبهه ها بسیار مهم و اساسی است که باید مورد توجه سامانه بهداشت و درمان نیروهای مسلح قرار بگیرد.


جانشین فرمانده کل ارتش گفت: همه سازمان‌ها در نیروهای مسلح باید در راستای رسیدن به اهداف که همان دفاع از کشور و جلب رضایت مردم و کسانی است که برای درمان به مراکز درمانی نیروهای مسلح مراجعه کرده‌اند، تلاش کنند.


پوردستان با اشاره به وقوع بلایا و حوادث طبیعی در کشور اظهار کرد: سامانه بهداشت و درمان نیروهای مسلح باید در امدادرسانی و خدمت به مردم آسیب دیده پیش گام باشد.


وی با اشاره به ویژگی‌های جنگ‌های جدید ادامه داد : امروز دشمن از همه ظرفیت خودش از جمله جنگ سخت، بیوتروریسم و ظرفیت‌های سیاسی برای آسیب رساندن به این انقلاب استفاده می‌کند.


جانشین فرمانده کل ارتش تصریح کرد: دشمنان روی بیوتروریسم برای آسیب رساندن به مسئولان، دانشمندان و مردم ایران حساب ویژه‌ای باز کرده‌‌اند و باید سامانه بهداشت و درمان نیروهای مسلح برای مقابله با این اقدامات تمهیدات لازم را پیش‌بینی کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب