دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 مهر 1396 - 12:14

تمهیدات شهرداری تهران برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین در مرز شلمچه

معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 تهران با اشاره به اینکه شهرداری این منطقه همچون سال های گذشته در مرز شلمچه به زائرین اربعین حسینی خدمت رسانی می کند گفت: تیمی از شهرداری در مرز شلمچه مستقر و نسبت به آماده سازی منطقه و برپا شدن موکب ها اقدام کرده است.
کد خبر : 219710

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از روابط عمومی شهرداری منطقه 6، افشین خدامی توضیح داد: با اعزام تیمی از منطقه در نخستین مرحله شستشوی موکت‌ها و نصب چادرها در دستور کار قرار گرفته و اصلاحات عمرانی مورد نیاز از جمله در حوزه بهداشت عمومی صورت می‌گیرد.


او با اشاره به استقرار اورژانس، آتش نشانی، نیروهای شهر سالم در مرز شلمچه گفت: نیروهای خدمات شهری و ماشین آلات مورد نیاز نیز به منطقه فرستاده می‌شود.


خدامی همچنین از خدمت رسانی باجه های بانک شهر به زائرین گفت: استقرار خودروی خودپرداز بانک شهر در محل سایت در نظر گرفته شده است تا زائرین بتوانند از خدمات مالی و اقتصادی بهره‌مند شوند.


معاون امور شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 6 با اشاره به تجارب منطقه در سالیان گذشته برای استقبال از زائرین گفت: تمهیدات مورد نظر برای برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم راهپیمایی اربعین حسینی در نظر گرفته شده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته