دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 خرداد 1394 - 10:53
هراتی پور خبر داد

رایزنی بیمارستان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برای عقد قراداد با تمامی بیمه‌های رسمی کشور

رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از عقد قرداد با تعدادی از بیمه های رسمی کشور با این بیمارستان جهت رفاه حال شهروندان خبر داد.
کد خبر : 21963

به گزارش خبرگزاری آنا، دکتر حسین هراتی‌پور گفت: در جهت بهبود خدمات درمانی و رفاه حال شهروندان و ارائه خدمات بهتر در بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) با تعدادی از بیمه های موجود قراداد همکاری بسته شد و بدین ترتیب کلیه افراد مراجعه‌کننده به این بیمارستان می توانند از خدمات بیمه تکمیلی استفاده کنند.


وی افزود : عقد قرارداد با بیمه نیروهای مسلح نیز در دستور کار با این بیمارستان بود که به سبب برخی مسائلی که از سوی نمایندگان این بیمه مطرح شده این قرارداد امضا نشد اما امیدواریم نمایندگان بیمه مذکور نیز با در نظر گرفتن رفاه پرسنل خدوم این نیرو در جهت عقد قراداد اقدام کنند.


هراتی‌پور با اشاره به ویژگی‌های بارز بیمارستان خاتم‌الانبیاء‌(ص) گفت: این بیمارستان به عنوان یکی از بهترین مجموعه‌های درمانی سطح استان بوده و با دارا بودن رتبه درجه یک در آخرین ارزشیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توانسته است تا کنون کارنامه خوبی را در بخش درمان و آموزش و پژوهش از خود به جای بگذارد.


رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود اظهار کرد: این بیمارستان در اعتباربخشی نیز «گرید» یک را کسب کرده است که این نیز خود یکی از شاخصه‌های خدمات ارزنده در این مجموعه درمانی است.


وی خاطرنشان کرد بیمارستان خاتم الانبیاء(ص) دارای بخش‌هایی چون زنان، اطفال، جراحی، داخلی، چشم پزشکی، اورولوژی و ... است و هم اکنون جزو معدود واحدهای دانشگاه آزاد هستیم که دارای رشته پزشکی و به طبع آن بیمارستان اختصاصی وابسته نیز هستیم.


هراتی‌پور گفت: در جهت رفاه حال بیماران کلیه خدمات اورژانس این بیمارستان و خدمات سرپایی و مربوطه از جمله تزریقات، پانسمان، سونداژ ، بخیه و ... نیز با تعرفه دولتی محاسبه می گردد.


وی در تشریح دیگر ویژگی‌های مرکز آموزشی ، درمانی و پژوهشی خاتم الانبیاء (ص) گفت: این بیمارستان دارای 100 تخت خواب فعال و مصوب می باشد و با هفت بخش تخصصی بستری و 13 بخش تخصصی پاراکلینیکی در کنار دیگر بخش های کلینیکی درمانگاه تخصصی و واحد اورژانس ، به بیماران و مراجعین ارائه خدمت می نماید و ضمنا برنامه توسعه بیمارستان تا 140 تخت در دست پیگیری و اقدام است و به منظور آموزش دانشجویان پزشکی و پیراپزشکی و ارائه خدمات درمانی و تشخیصی به مراجعین، این مرکز دارای درمانگاه‌های تخصصی فعال در اکثر رشته ها است.


وی یادآوری کرد: این مرکز به دلیل هتلینگ و خدمت رسانی صادقانه و استاندارد به مراجعین سرپایی و بستری در سرویس داخلی ، جراحی ، اطفال ، مغز و اعصاب ، روان ، نوزادان ، NICU ، ICU، CCU ، قلب و... برخی از شهرهای مجاور را تحت پوشش قرار داده است .


رئیس بیمارستان خاتم الانبیاء بیان کرد : درمانگاه بیمارستان ( کلینیک ) فعالانه درحال خدمات رسانی به همشهریان محترم است و خدمات رسانی این بخش شامل کلینیک زنان، چشم، اطفال و نوزادان، قلب، داخلی، غدد، ENT ، نورولوژی، آندوسکوپی ، کولونوسکوپی، اسپیرومتری، غربالگری دیابت و بیماری های پستان است.


وی افزود: در این بیمارستان امکانات تشخیصی نظیر MRI ، CT اسکن اسپیرال ، آزمایشگاه مجهز ، پاتولوژی ، سونوگرافی ، رادیوگرافی با سیستم دیجیتالی ( D.D.R) ، ماموگرافی ( دیجیتال) ، OPG ( دیجیتال) ، سنجش تراکم استخوان ، اکوکاردیوگرافی، EEG ، EMG ، MCV نیز فعال گردیده و مورد استفاده برای عموم است.


هراتی پور ضمن قدردانی از زحمات مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شاهرود جهت ارتقاء خدمات بهداشت و درمان شهرستان ابراز امیدواری کرد به این بیمارستان نیز به دیده یک مجموعه خدمات رسان به همشهریان نگاه ویژه ای داشته باشند چرا که این مجموعه درمانی ، کاملا مستقل و بدون کمکهای دولتی اداره می شود اما به واقع کمک بزرگی به مجموعه بهداشت و درمان در بخش دولتی است .


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته