دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
وزیر ارتباطات خبر داد:

ارتقای کیفیت با حضور دو اپراتور خصوصی

وزیرارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه حرکت و تغییر پست از خدمات سنتی به مدرن با ارائه خدمات با کیفیت و فعالیت در یک فضای رقابتی سالم امکان پذیر است، گفت: صدور پروانه برای دو اپراتور خصوصی و ایجاد فضای رقابتی ارتقا کیفیت خدمت رسانی به مردم را افزایش می دهد.
کد خبر : 219419

به گزارش گروه اقتصادی آنا از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، محمد جواد آذری جهرمی در آستانه 17 مهرماه روز جهانی پست در پیامی به این مناسبت افزود: به طور قطع شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران نیز با استفاده از توان داخلی ، شیوه‌های نوین پستی، بهره ‌مندی از استاندارهای بین‌المللی و تلاش جمعی و افزایش درآمد ناشی از خدمت رسانی بهتر و توجه به بهبود معیشت کارکنان، مسیر پیشرفت را با سرعت بیشتری طی خواهد کرد .


وزیرارتباطات در پیام خود تاکید کرد:پست از دیرباز در سرزمین کهن ایران نقشی موثر داشته و چاپارخانه‌ها به عنوان نماد پست بخشی از تاریخ و هویت این سرزمین را تشکیل داده است.


آذری جهرمی اضافه کرد:در طی گذشت سالیان و تغییرهای فناوری و تغییر سبک زندگی بشری ، پست همچنان به عنوان یکی از امن ترین و مستحکم ترین ساختارهای ارتباطی بشر، نقش خود را ایفا می‌کند و گذشت زمان نه تنها باعث حذف پست نشد بلکه پست توانست با در اختیار قرار گرفتن فناوریهای نوین و استفاده از زیرساختهای مبتنی بر فناوری اطلاعات همچنان در مسیر خدمت رسانی نقش مهمی در جهان ایفا کند.


وزیرارتباطات ادامه داد:شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران نیز همگام با توسعه جهانی، جایگاه خود را با استفاده از توان و تخصص نیروهای صدیق و امانت دار در خدمت رسانی و رفع نیازهای ساکنان اقصی نقاط کشور حفظ کرده و با روحیه‌ای خستگی ناپذیر همواره به عنوان مجموعه‌ای پرتلاش در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح است.


آذری جهرمی اعتماد عمومی به شبکه پستی کشور را بزرگترین سرمایه شرکت ملی پست جمهوری اسلامی دانست و گفت: این اعتماد که به تلاش صادقانه تک تک همکاران این مجموعه در طی سالیان فعالیت آن ایجاد شده بایستی کماکان مورد توجه مدیریت و کارکنان این مجموعه باشد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته