دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رییس فرهنگسرای رسانه خبرداد:

برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای در فصل پاییز/ تولید بیشتر محتوا در فضای مجازی

رییس فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، گفت: این فرهنگسرا با تمرکز بر تولید محتوای بیشتر در فضای مجازی و افزایش سواد رسانه‎ای شهروندان شهر تهران برای فصل پاییز 27 عنوان برنامه فرهنگی و رسانه ای با 298 اجرا، برنامه ریزی کرده است.
کد خبر : 219368

به گزارش گروه فرهنگی آنا از روابط عمومی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی، بهزاد تیمورپور با تشریح برنامه‌های این فرهنگسرا در فصل پاییز، گفت: در این فصل با رویکرد مدیریت تغییرات فرهنگی، برنامه‌های متنوعی در زمینه‌های مختلف، فرهنگی، هنری، رسانه ای، تفریحی و ورزشی برنامه ریزی شده است.


وی اظهارداشت: بخشی از این فعالیت ها به برنامه های هفته دفاع مقدس و ماه محرم در قالب ویژه برنامه های جلوه سوگ اختصاص داشت که در طول هفته های گذشته اجرا شده است که در این زمینه می توان به آیین تجلیل از رضا برجی و آغاز مسابقه مستند مردمی عبرات اشاره کرد.


رییس فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی تصریح کرد: در ادامه و در طول ماه های آینده هم برنامه های شاخص دیگری از جمله جشنواره «رسانه های اجتماعی»، جشنواره «فرهنگ، رسانه و آپارتمان نشینی» و نخستین المپیاد ورزشی خبرنگاران برگزار خواهد شد.


وی افزود: برگزاری همایش بین المللی مدیریت رسانه و نمایشگاه محصولات سواد رسانه ای هم از برنامه های مشارکتی فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی در فصل پاییز است.


تیمورپور یادآورشد: این فرهنگسرا در دو نمایشگاه مطبوعات و رسانه های دیجیتال نیز حضور فعال خواهد داشت.


وی درباره برنامه‌های پاییزی این فرهنگسرا در حوزه فضای مجازی نیز گفت: در این بخش برنامه‌هایی از جمله انتشار و توزیع هفته نامه «ایست رسانه‌ای»، محصولات «60 ثانیه زندگی» و «مجازستان» و انتشار مطالب مفید سواد رسانه‌ای در بستر شبکه های اجتماعی فرهنگسرا، انجام می‌شود.


رییس فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، گفت: فعالیت ها و برنامه های فرهنگسرا در بخش منطقه‌ای و محلی هم، علاوه بر برنامه ها و دوره های آموزشی، با ارائه امکانات فرهنگی و ورزشی و خدمات کتابخانه تخصصی، دنبال می‌شود.


تیمورپور، اظهارداشت: در رویکردی جدید نیز قصد داریم برنامه های فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی را در فصل زمستان براساس نیاز سنجی ها، ایده ها و پیشنهادهای به دست آمده از استارت آپ ها، برنامه ریزی کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته