دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

گرامیداشت روز جهانی کودک در دبستان دخترانه سما شیروان

مراسم 16 مهر و روز جهانی کودک در دبستان دخترانه سما شیروان برگزار شد.
کد خبر : 219358

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، مدیر دبستان دخترانه سما شیروان در جمع دانش‌آموزان آموزشگاه با تبریک این روز اعلام کرد: «وجود شما آینده‌سازان فرهیخته به مثابه مروجان فرهنگ غنی اسلامی ایرانی همواره باعث قوت قلب و اعتماد واثق ما به آینده پرافتخار میهنمان ایران است و قلب ما را سرشار از نور و سرور می‌کند.»


زهرا نگهبان زعفرانلو افزود: «سلامتی و توفیق روزافزون شما را در همه مراحل زندگی از درگاه ایزد منان خواهانم و امیدوارم نگاه یاری بخش امام زمان (عج) پشتیبان شما باشد.»


رئیس سما شیروان نیز پس از حضور در بین دانش آموزان و تبریک روز جهانی کودک اعلام کرد:« بهترین خاطرات ما از خاطرات کودکی است از شما فرزندانم کودکی کنید تا در بزرگی حسرت نخوردید و این حس را همواره در خود زنده نگهدارید.»


حمید نجف زاده در قالب نصیحت به دانش آموزان دبستان افزود: «زود بزرگ نشو فرزندم. کودکیت را بی‌حساب می‌خواهم و در پناهش جوانیم را ! زود بزرگ نشو فرزندم، قهقهه بزن، جیغ بکش، گریه کن، لوس شو، بچگی کن، ولی زود بزرگ نشو تمام هستی‌ام. آرام آرام پیش برو، آن سوی سن و سال هیچ خبری نیست گلم. هرچه جلوتر می‌روی همه چیز تـندتر از تو قدم برمی‌دارد. حالا هنوز دنیا به پای تو نمی‌رسد از پاکی. الهی هرگز هم قدمش نشوی هرگز! همیشه از دنیای ما آدم بزرگ‌ها جلوتر باش، یک قدم، دو قدم، ولی زود بزرگ نشو مادر. آرام آرام پیش برو گلم. آنجا که عمر وزن می‌گیرد دنیا به قدری سبک می‌شود که هیچ هیجانی برای پیمودنش نخواهی داشت. آن سوی سن و سال خبری نیست. کودکی کن، از ته دل بخند به اداهای ما که برای خنداندنت دلقک میشویم، بزرگ که شدی از نگاه دلقک‌ها گریه‌ات می‌گیرد می‌دانم. عشق من کودک بمان دنیا بزرگت میکند،بره باشی یا نباشی گرگ گرگت می‌کند. عشق من کودک بمان دنیا مداد رنگی است، بهترین نقاش باشی باز رنگت می‌کند. عشق من کودک بمان دنیا دلت را می‌زند. سخت بی رحم است می‌دانم که سنگت می‌کند. »


نجف زاده گفت: «امیدوارم آینده ایران اسلامی در دستان شما به نهایت موفقیت برسد و فرصت‌ها را قدر بدانید و از آنها به خوبی استفاده کنید. امیدواریم معلمان خوبی در مدارس سما برایتان باشیم و شما را به خوبی در این مدارس تربیت کنیم.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته