دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال؛

پسر شفر آنالیزور استقلال می‌شود

سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال گفت: پسر شفر پیش از این به عنوان آنالیزور در تیم‌های مختلفی کار کرده و سابقه همکاری با پدرش را دارد به همین دلیل برای کمک به استقلال به ایران می‌آید.
کد خبر : 219357

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، محمد نوری در واکنش به این موضوع که عنوان شده وینفرد شفر مخالفت خود را با حضور بیژن طاهری و سیروس دین‌محمدی در کادرفنی استقلال اعلام کرده، گفت: «متاسفانه اخبار ضد و نقیض فراوانی درباره کادرفنی سرمربی جدید استقلال مطرح شده که هیچ کدام صحت ندارد. هر تغییری که قرار باشد در کادرفنی انجام شود به اطلاع کمیته فنی می‌رسد و ما آن را اعلام خواهیم کرد.»


وی ادامه داد: «تا این لحظه وینفرد شفر هیچ گزینه‌ای را قبول و یا رد نکرده است. او در حال بررسی شرایط تیم است و با توجه به پتانسیلی که از بازیکنان استقلال می‌بیند تصمیم می‌گیرد که چه نفراتی را به عنوان دستیار در استقلال مشغول به کار کند.»


سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال درباره حضور پسر وینفرد شفر در کادرفنی استقلال بیان داشت: «به احتمال فراوان این اتفاق رخ می‌دهد. پسر شفر پیش از این به عنوان آنالیزور در تیم‌های مختلفی کار کرده و سابقه همکاری با پدرش را دارد. برای آنکه استقلال بتواند بهتر نتیجه بگیرد او به ایران می‌آید تا با آنالیزهای دقیقی که انجام می‌دهد به تیم کمک کند.»


او درباره حضور اشکان نامداری دروازه‌بان سابق استقلال در کادرفنی شفر تصریح کرد: «اینکه عنوان شده نامداری به عنوان مربی دروازه‌بان‌ها در تیم استقلال مشغول به کار شده است، صحت ندارد. نامداری فقط به تیم کمک می‌کند و تلاش می‌کند تا کارها روی زمین نماند تا زمانی که شفر به عنوان نفر اول کادرفنی دستیارانش را انتخاب کند.»


نوری در خصوص اینکه شفر از امید نورافکن در سر تمرینات خواسته که آواز بخواند، بیان کرد: «من سر تمرینات نبودم تا از کیفیت و کمیت آن مطلع شوم ولی شنیده‌ام که شفر برای آنکه بازیکنان تیم تمرینات شاداب و پرنشاطی را برای تیم رقم زده است. با این حال آواز خواندن بازیکنان تیم را تایید نمی‌کنم.»


سخنگوی کمیته فنی باشگاه استقلال درباره شرایط تیم استقلال برای بازی با فولاد نیز گفت: «الحمدلله تیم بازیکن مصدومی برابر فولاد ندارد و سرمربی تیم دستش برای چیدن ترکیب موردنظرش باز است. درباره مسائل فنی هم این شفر است که حرف اول و آخر را می‌زند و من حرفی در این زمینه نمی‌زنم. امیدوارم که استقلال پیروزی دیگری در لیگ برتر به دست آورد.»


نوری درباره اینکه عنوان شده شفر برای تسلط بیشتر بر مربیگری در فوتبال ایران با کارلوس کی‌روش مشورتی داشته است، اظهار کرد: «من در این زمینه چیزی نشنیده‌ام و نمی‌دانم این موضوع صحت ندارد یا نه ولی بعید می‌دانم که شفر با سرمربی تیم ملی صحبتی کرده باشد.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته