دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مهر 1396 - 13:22
هاشمی با وزیر علوم اندونزی دیدارمی‌کند؛

بررسی گسترش همکاری‌های علمی تهران و جاکارتا

دکتر سید‌ضیا هاشمی، سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری روز دوشنبه 17 مهر با وزیر علوم و تحقیقات اندونزی دیدار و درباره راهکارهای گسترش همکاری‌های مشترک علمی و فناوری تهران و جاکارتا گفت‌وگو می‌کند.
کد خبر : 219330

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، دکتر محمد نصیر وزیر علوم اندونزی که در راس یک هیات بلند‌پایه از مسئولان آموزش عالی این کشور به تهران سفر کرده است، با وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین رئیس ستاد نانو فناوری ایران نیز دیدار و گفت‌وگو می‌کند.


دیدار با رئیس دانشگاه شیراز و بازدید از پایگاه استنادی علوم جهان اسلام از دیگر برنامه‌های وزیر علوم اندونزی در سفر به ایران است.


نصیر در ادامه برنامه‌های خود در سفر به جمهوری اسلامی ایران، در مراسم گشایش پنجمین نشست کمیته علم و فناوری سخنرانی می‌کند.


امضای سند همکاری‌های مشترک علمی و فناوری ایران و اندونزی و آغاز فصلی تازه در تعامل‌ها و ارتباطات علمی مشترک دو کشوردر حوزه‌هایی همچون نانو و بایوتکنولوژی، هوافضا، پارک‌های علم و فناوری، طرح‌‌های مشترک تحقیقاتی و تبادل استاد و دانشجو از جمله اهداف سفر وزیر علوم اندونزی به جمهوری اسلامی ایران است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته