دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 مهر 1396 - 09:11
سردار رحیمی خبر داد:

راه‌اندازی سیستم اطلاع رسانی پیامکی در کلانتری‌ها/ تماس روزانه 13 هزار و 500 تهرانی با پلیس 110

رئیس پلیس تهران با بیان اینکه روزانه 13 هزار و 500 تهرانی با پلیس 110 تماس می گیرند از راه‌اندازی سیستم اطلاع‌رسانی پیامکی در کلانتری‌ها خبر داد.
کد خبر : 219195

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا سردار حسین رحیمی با حضور در شبکه یک سیما با بیان اینکه مدیریت ترافیکی شهر تهران از اولویت‌ها‌یی است که با کمک و مشارکت فرهنگی شهروندان به خوبی انجام می‌شود، اظهار کرد: دومین اولویت مبارزه با سارقان خرد است.



وی در تشریح سومین اولویت پلیس تهران بزرگ اضافه کرد: سومین اولویت که بنا به خواست شهروندان است جمع آوری معتادان متجاهر خواهد بود، که امیدواریم دستگاه‌های مرتبط وظایف خود را با قوت بیشتر ادامه دهند.
رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه مبارزه با اراذل و اوباش و مزاحمان خیابانی با شدت انجام می‌گیرد، عنوان کرد: همه این برنامه‌ها در راستای ارتقای امنیت و احساس امنیت در ام القرای جهان اسلام صورت می‌گیرد.
رحیمی ادامه داد: همکاری شهروندان با پلیس در زمینه اطلاع رسانی جرائم بسیار اهمیت دارد. روزانه ۱۳۵۰۰ مورد در تهران بر اساس تماس‌های شهروندان با سامانه ۱۱۰ ،ماموریت از جانب همکاران پلیس انجام می‌گیرد.
وی با بیان اینکه سامانه ۱۹۷ به شکایات، پیشنهادات، تقدیر‌های شهروندان از عملکرد پلیس اختصاص یافته است، گفت: این سامانه واحد ویژه فرماندهی است و در تمام استان‌ها آمادگی پذیرش موارد اعلامی را از شهروندان دارد.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با تاکید بر اینکه در برخی از کلانتری‌ها میزان حضور ارباب رجوعان از برخی ادارات کل سازمان های دیگر بیشتر است، اضافه کرد: خیرین امنیت ساز می‌توانند ما را در توسعه فیزیکی اماکن انتظامی یاری کنند.
به گفته رحیمی اجرای مدیریت کیفیت نیروی انتظامی در کلانتری‌ها موجبات رضایتمندی شهروندی را ایجاد کرده است که امور براساس فرآیندها صورت می‌گیرد.
وی با بیان اینکه افتتاح سیستم پیامکی پیگیری پرونده‌های قضایی کلانتری از طرح‌هایی است که به منظور سهولت رسانی به شهروندان افتتاح می‌شود، اظهار کرد: تحت رهبری فرماندهی معظم کل قوا و با تلاش‌های فرزندان شما در مجموعه انتظامی تهران بزرگ امنیت قابل قبولی برقرار است و از سایر سازمان‌های دخیل در امنیت نیز تشکر می‌کند.
رحیمی تصریح کرد: مجددا از شهروندان محترم تهران تقاضا داریم با مشارکت‌های شهروندی در امور انتظامی ما را در انجام بهینه وظایف ذاتی یاری کنند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته