دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مهر 1396 - 21:55

عنوان سومی جودوی ایران در جهان

 تیم کاتای مردان جودو کشورمان با یک نقره و ۳برنز مقام سوم رقابت‌های جهانی ایتالیا را به دست آورد.
کد خبر : 219164

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو، جوجیتسو و کوراش، نهمین دوره رقابت‌های قهرمانی جودو جهان در بخش کاتا در شرایطی امروز و به میزبانی شهر اولبیا کشور ایتالیابرگزار شد که تیم کشورمان که پس از ۶ سال با ترکیب کامل با حمایت شرکت دخانیات ایران در این رقابت‌ها حاضر شده بود با کسب یک نشان نقره و ۳ برنز بالاتر از ایتالیا میزبان بر سکوی سوم جهان ایستاد.
در این رقابت‌ها ژاپن قهرمان جهان شد و عنوان نایب قهرمانی به تیم فرانسه رسید و کشور میزبان چهارم شد.
در این دوره از رقابت‌ها و به صلاحدید مسئولین فدراسیون جهانی تیم‌ها پیش از برگزاری رقابت جهانی در رقابت‌های گرند اسلم روی تاتامی رفتند و برترین‌های هر رده جواز حضور در رقابت‌های جهانی را کسب کردند و کشورمان در ۴ بخش سهمیه مسابقات جهانی را کسب کرد.
در گوشین جوتسو، حسن سالاری و محمدرضا صحرایی با پشت سر گذاشتن ایتالیا میزبان عنوان نایب قهرمانی را بدست آوردند، ژاپن قهرمان شد و ایتالیا بر سکوی سوم ایستاد.
در کاتامه نوکاتا، تیم کشورمان با ترکیب مجتبی باجلان و سیدرضاروحانی در رقابتی نزدیک پس از ژاپن و ایتالیا به نشان برنز رسید تا بالاتر تیم‌های قدرتمند اسپانیا، فرانسه و بلژیک سکو نشین شود.
در ناگه نو کاتا، تیم ایران با امیرفرزانه حصاری و محمدعلی نودهی پس از ژاپن و رومانی سوم شد و ایتالیا به عنوان چهارم رسید.
در کیمه نو کاتا، عبدالوهاب بردی و سید یاشار روح الله زاده به نشان برنز دست یافتند، فرانسه و ژاپن قهرمان و نایب قهرمان شدند.
در جونو کاتا کیوان حقیقت و رحمان رحمانی فر در اولین تجربه بین المللی خود در گرند اسلم هفتم شدند.


انتهای پیام/

برچسب ها: ایتالیا جودو
ارسال نظر
هلدینگ شایسته