دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 مهر 1396 - 11:30
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس:

سلامت روحی جامعه با فریضه امر به معروف و نهی از منکر تضمین می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس با بیان اینکه رعایت حجاب اسلامی با ارائه الگوی عملی به دانشجویان اهمیت بسزایی دارد تصریح کرد: سلامت روحی افراد جامعه با فریضه امر به معروف و نهی از منکر تضمین می‌شود.
کد خبر : 218863

به گزارش خبرنگار آنا از شیراز، دکتر محمد کاظم کاوه ‌پیشقدم در جلسه هم‌اندیشی امر به معروف و نهی از منکر که همزمان با هفته امر به معروف و نهی از منکر با حضور کارکنان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز برگزار شد با تاکید بر لزوم همگانی شدن تذکر به موارد ضد اخلاقی و ضدارزشی به صورت پنهان و آشکار، اظهار کرد که دانشگاه باید در زمینه امر به معروف یک قدم از سایر ارگان‌ها جلوتر باشد و به عنوان الگوی انجام امر به معروف در جامعه قرار بگیرد.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس بر رعایت حجاب اسلامی با ارائه الگوی عملی به دانشجویان تأکید ویژه‌ کرد و این ارائه الگوی عملی را برای دانشجویان، برتر از تذکر لسانی دانست.


رئیس واحد شیراز از تمام حوزه‌های دانشگاه خواست که در ایجاد فضای فرهنگی و ارزشی در دانشگاه و غالب شدن این فضا برای تثبیت ارزش های اسلامی و ایرانی در میان دانشجویان، همکاری و تعامل سازنده‌ای داشته باشند و ایده‌ها و نظرهای خود را ارائه کنند.


به گزارش آنا، در پایان این نشست، کارکنان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز، نظرها و پیشنهادهایی در زمینه مورد بحث ارایه کردند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته