دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
محمد ربیعی:

فدراسیون فوتبال درحق تیم های دسته یکی بی‌انصافی کرد/ 10 تیم مدعی صعود به لیگ برتر هستند

سرمربی تیم بادران گفت: 10 تیم در لیگ آزادگان مدعی صعود به لیگ برتر هستند و بی‌انصافی است که در پایان تنها دو تیم مجوز صعود به لیگ برتر را می‌گیرند.
کد خبر : 218816

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی آنا،محمد ربیعی سرمربی تیم بادران درباره تصمیم فدراسیون فوتبال مبنی بر صعود دو تیم از لیگ دسته اول آزادگان به لیگ برتر گفت: «در لیگی که 10 تیم در آن مدعی صعود به لیگ بالاتر هستند نباید شرایط به گونه‌ای پیش برود که تنها دو تیم از آن صعود کنند. وقتی شنیدم که فدراسیون فوتبال چنین تصمیمی گرفته واقعا متعجب شدم. من صعود دو تیم از لیگ آزادگان به لیگ برتر را بی‌انصافی فدراسیون فوتبال در حق تیم‌های حاضر در این رقابت‌ها می‌دانم.»


وی ادامه داد: «اگر از ابعاد مختلف بازی‌های لیگ آزادگان را مورد بررسی قرار دهیم به این نتیجه می‌رسیم که استحقاق تیم‌های حاضر در این دیدارها بیش از 2 تیم است.به نظرم حداقل باید 3 تیم جواز حضور در لیگ آزادگان را پیدا کنند تا رقابت‌ها با کیفیت بالاتری ادامه پیدا کند. جدا از بحث کیفی و کمی مسابقات لیگ آزادگان با نگاهی به رقابت‌های جام حذفی که در آن نیمی از تیم‌های لیگ برتری از گردونه مسابقات توسط تیم‌های لیگ آزادگان خارج شدند به این نتیجه خواهیم رسید که حداقل 3 تیم شایستگی حضور در لیگ برتر را از لیگ آزادگان دارند.»


سرمربی تیم بادران درباره دیدار این هفته تیمش برابر خونه به خونه و اینکه در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی نیز باید با این تیم بازی کنند، اظهارداشت: «برای جام حذفی که وقتی زمان مسابقه مشخص شد باید درباره دیدار با حریف‌مان صحبت کنم ولی درباره دیدار روز سه‌شنبه تیم‌مان باید به این مسئله اشاره کنم که حریف ما بسیار تیم خوب و با کیفیتی است. قطعا برای ما روز دشواری رقم خواهد خورد و باید نمایشی بسیار خوب را ارائه کنیم تا دست‌پر از زمین بیرون بیاییم.»


وی تاکید کرد: «تیم بادران با حذف پیکان ثابت کرده که قصد ندارد در جام حذفی به سادگی از گردونه رقابت‌ها خارج شود. ما نگاهی جدی به این مسابقات داریم و حال که در جمع 16 تیم پایانی هستیم تلاش می‌کنیم تا با سربلندی از این رقابت‌ها خارج شویم. ما ناامید نیستیم و این باور را داریم که می‌توانیم تا مراحل پایانی بالا بیاییم.»


او درمورد اینکه تیمش با وجود صعود 2 تیم به لیگ برتر می‌تواند جایگاه دومی‌اش را تا پایان فصل حفظ کند یا نه، بیان کرد:‌«شرایط تیم ما به گونه‌ای است که پتانسیل لازم برای حضور در لیگ برتر را دارد ولی ما از همان هفته اول تصمیم گرفتیم که هفته به هفته جلو برویم و با کسب چند پیروزی از صعود اطمینان حاصل نخواهیم کرد. هنوز 27 هفته تا پایان رقابت‌ها باقی مانده و باید با دقت در هر مسابقه به میدان برویم تا از مسیر صعود خارج نشویم.»


ربیعی افزود: «همان‌طور که گفتم 10 تیم در لیگ آزادگان مدعی صعود به لیگ برتر هستند و ما هیچ بازی آسانی پیش رو ندارم. باید پیش از هر بازی به دقت حریف را آنالیز کنیم تا با حداکثر آمادگی به زمین برویم و بازیکنان حداکثر تلاش‌شان را بکنند تا به هدفی که داریم برسیم. ضمن اینکه ما باید این نکته را درنظر داشته باشیم که با توجه به فرسایشی بودن رقابت‌های لیگ آزادگان ما با مصدومیت و محرومیت‌های زیادی مواجه هستیم که می‌تواند کار را برای ما سخت‌تر کند.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب