دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تکلیف پخش سریال محرمی "هاتف" مشخص شد

سریال «هاتف» به کارگردانی داریوش یاری قرار است از فردا، 15 مهرماه در قالب کنداکتور شبکه یک سیما روی آنتن برود.
کد خبر : 218732

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری آنا، "هاتف" سریالی مناسبتی ویژه ایام محرم است که پیش از این قرار بود از 12 محرم و در روز شهادت امام زین العابدین(ع) پخش خود را آغاز کند که به دلایلی به آنتن نرسید. با این وجود اولین قسمت این سریال از ساعت 22:15 فردا، شنبه پخش خواهد شد.


سریال تلویزیونی "هاتف" به کارگردانی داریوش یاری که از اواخیر تیرماه جلوی دوربین رفته، همچنان مراحل تولید و تصویربرداری بخش‌های پایانی خود را پشت سر می‌گذارد.



لازم به ذکر است که شبکه‌های سیما در دهه اول ماه محرم بویژه به دلیل همزمانی با ایام هفته دفاع مقدس، مجموعه‌های نمایشی متناسب با محرم را پخش نکرده بودند. چنانکه دیگر سریال ویژه محرم با عنوان «عقیق» نیز همچنان مراحل تصویربرداری خود را در شهرک غزالی پشت سر می‌گذارد تا به کنداکتور شبکه سه سیما در روزهای پیش رو برسد.


اما درمورد سریال تلویزیونی "هاتف" باید توضیح داد که این مجموعه به تهیه کنندگی نعمت چگینی در ۱۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای در دست ساخت است.


چندی پیش نیز عوامل این مجموعه خبر از همکاری با محسن چاوشی به عنوان خواننده تیتراژ مجموعه خبر داده بودند که با حاشیه‌هایی نیز مواجه شد چنانکه چاوشی این همکاری را تکذیب کرد.



تهران (جنوب شهر، طرشت، شهرک غرب، صادقیه، نارمک) و عراق (کربلا) لوکیشن‌های اصلی این سریال هستند که در 75 روز (2 ماه و نیم) کار تصویربرداری این سریال به طول خواهد انجامید.


زیبا بروفه بازیگر اصلی این مجموعه است و سیدمهرداد ضیایی، بهزاد خداویسی، مریم بوبانی، کمند امیرسلیمانی، حمید گودرزی، محمد حاتمی، شهرام قائدی، محمد فیلی، کاظم بلوچی، مریم کاویانی، الهه حسینی و… از دیگر بازیگرانی هستند که در آن ایفای نقش کرده اند.


در خلاصه داستان سریال به قلم فروغ فروهیده آمده: در روز عاشورا، ابراهیم در کربلا بر اثر حمله قلبی می‌میرد. دخترش ریحانه پیگیر آخرین گفته ناتمام پدر می‌شود. این پیگیری ریحانه را رو در روی خانواده و زندگی زناشوییش قرار می‌دهد اما ریحانه اعتقاد دارد که عدالت نمی‌تواند در پشت در خانه آدم جا بماند… او پرده از ابهام وصیت پدر بر می‌دارد. در این روند شخصیت و ایمان خود را بازسازی کرده و به دست می‌آورد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته